• Story is al een soort van in de maak (:


    Hoi lieve Quizletters! <3

    Ik had weer eens een goed idee om samen een verhaal te gaan schrijven, dit heb ik namelijk nog nooit gedaan en het lijkt me ontzettend leuk (:.
    Ja, ik ben de zoveelste.
    En nee, dat kan me niets schelen, want ik vind het awesome.


    Ik wil graag een One Direction story schrijven, ik heb al een soort van verhaallijn in mijn hoofd, maar die hoeven we niet per se te gebruiken. Dat overleg ik overigens wel met de mensen die uiteindelijk meedoen.

    Eisen?
    Tsja, ik wil met ongeveer vier mensen gaan schrijven, dan kan het me niet zoveel schelen hoe oud je bent. Wat ik natuurlijk wel handig vind is dat je goed kan schrijven, in normaal Nederlands, met hoofdletters, aanhalingstekens and stuff. En last but not least, je moet wel vaak online zijn en afspraken nakomen, zoals wie wanneer haar hoofdstukje schrijft.

    Dus als je geïnteresseerd bent, zou je dan even willen reageren? Ik lees wel bij je verhalen hoe je schrijfstijl is.
    Ik stuur je een berichtje als je mee mag doen.

    .xx Josca

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 23:42 ]


    JDN.

    Omygod ik meld me sowieso aan. :9~ Of hoe je dat ook mag zeggen. x)


    They were never in fact homeless

    Ik wil wel. Lijkt me leuk, maar dat ligt er wel aan wat er van me verwacht gaan worden. Ik ben redelijk vaak online, maar ik heb zelf ook nog mijn eigen verhalen en ik ga volgend jaar een druk schooljaar tegemoet. Daarbij ga ik drie weken op vakantie, lol. Maar ik wil het best proberen. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Glimpse schreef:
    Ik wil wel. Lijkt me leuk, maar dat ligt er wel aan wat er van me verwacht gaan worden. Ik ben redelijk vaak online, maar ik heb zelf ook nog mijn eigen verhalen en ik ga volgend jaar een druk schooljaar tegemoet. Daarbij ga ik drie weken op vakantie, lol. Maar ik wil het best proberen. (:

    Oké leuk! (: Dat is niet erg, dat is precies de reden dat ik ook met vier mensen wil gaan schrijven. Dan heeft iedereen als het goed is genoeg tijd ertussen. Het is niet zo dat ik elke dag een hoofdstuk erop 'wil hebben' of zo.


    JDN.

    Joszie schreef:
    (...)
    Oké leuk! (: Dat is niet erg, dat is precies de reden dat ik ook met vier mensen wil gaan schrijven. Dan heeft iedereen als het goed is genoeg tijd ertussen. Het is niet zo dat ik elke dag een hoofdstuk erop 'wil hebben' of zo.


    In dat geval moet het wel lukken, denk ik. Ik weet niet of je een voorbeeldje wilt hebben? Misschien kun je even kijken bij mijn 1D story? Wel zo leuk voor jou om te lezen, hahaa.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Glimpse schreef:
    (...)

    In dat geval moet het wel lukken, denk ik. Ik weet niet of je een voorbeeldje wilt hebben? Misschien kun je even kijken bij mijn 1D story? Wel zo leuk voor jou om te lezen, hahaa.

    Zal ik doen! (:


    JDN.

    Ik wil ook wel meedoen ^^


    Nobody ever said I was sane, my love.

    COUNT ME IN! Haha, oké, maar dat doe je al, maar toch (': Ik heb trouwens misschien een idee... Moet ik het hier neerzetten?


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik zou wel willen, maar ik vertrek volgende week op vakantie en in augustus nog eens en daarbij schrijf ik heel lange hoofdstukken waar ik lang de tijd voor nodig heb.. :'s


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    ZAYN IS ZO FREAKING HOTTTTT. (cool)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    COUNT ME IN, I WANT TOOOO! Voorbeelden staan op mijn profiel, (:

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 21:17 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik wil wel meedoen.
    Omdat ik ramadan heb,
    heb ik meer tijd om hoofdstukken te schrijven.
    [En zeg alvast één klein geheimpje ik kan heel goed mensen nieuwsierig maken]


    Feel it. Believe it. Dream it. Be it.

    AyaBieber schreef:
    Ik wil wel meedoen.
    Omdat ik ramadan heb,
    heb ik meer tijd om hoofdstukken te schrijven.
    [En zeg alvast één klein geheimpje ik kan heel goed mensen nieuwsierig maken]


    Dit verhaal is allang gestart, kijk even naar de begindatum. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.