• De plaatjes voor de cover, als iemand die wil maken (stuur ik via de mail of link want ze doen het niet!! ARRGGHH!)?^^ Je krijgt een coockie!

    Het verhaal!

    Draco Malfoy, een van de mooiste mannen in de hele tover wereld, maar ook de meest dodelijke man!
    Cynthia's beste vriendin had iets met die man, maar op onverklaarbare wijze is ze nu dood.
    Cynthia voelt een intense haat voor Draco, maar op een of andere manier, wordt ze ook wel zenuwachtig van hem. Het verhaal speelt niet meer in de boeken, maar twee jaar na de tovenaars oorlog.

    Titel?

    Rollen.

    Cynthia's beste vriendin(is wel al dood):
    De moeder van Cynthia:
    Cynthia's zus:JustMineX

    Beste vriend van Draco:
    Draco's stiefvader(Luci is dood):
    Twee Collega's van Draco op het ministerie:

    Waaraan moet het voldoen:

    Naam:
    Achternaam:
    Foto, met beschrijving:
    Karakter:
    Volbloed,halfbloed,dreuzel:
    Leeftijd:
    Afdeling van Zweinstein:
    Huis situatie:
    Hobby's:
    Extra's. zoals beperkingen, of uitzonderlijkheden:

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 22:05 ]

    De plaatjes doen het niet echt. :3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    De plaatjes doen het niet echt. :3


    Tjaa, en ik krijg zo ook niet echt doenend. FAIL!

    Anybody? ik heb echt hulp nodig!

    Ik wil wel een cover maken?(flower)


    Believe in yourself, change the world.

    Naam:
    Lucy
    Achternaam:
    St. Loud
    Foto, met beschrijving:
    click and see X
    ze draagt make up die bij haar humeur past, dus is deze vaak donker, ze heeft bruine ogen met groen en ze verft haar haren.

    Karakter:
    ze doet altijd heel vrolijk, is niet op haar mond gevallen, komt op voor mensen waar ze om geeft, maar ook voor mensen die geen kans hebben tegen anderen. toch is ze vaak heel erg ongelukkig, wat ze probeert te verbergen met een vrolijk, lachend masker. soms wordt het haar te veel waardoor ze opeens een huilbui kan krijgen. ze zingt en tekent heel graag. ook vindt ze zwerkbal helemaal geweldig, omdat ze als drijver haar frustraties vaak eruit kan meppen, en vaak zijn haar frustraties zo groot, dat ze mensen pijnlijk verwondt als ze per ongeluk iemand raakt met een weggemepte beuker. ze is gelukkig als ze muziek maakt en stemt haar make up af op haar humeur, en omdat ze vaak ongelukkig is, draagt ze vaak donkere make up.
    Volbloed,halfbloed,dreuzel:
    volbloed
    Leeftijd:
    14
    Afdeling van Zweinstein:
    zwadderich, maar is blij dat The Dark Lord de Tovenaarsoorlog heeft verloren. ze zit in deze afdeling omdat ze heel sluw en gemeen kan doen om haar doelen te bereiken.
    Huis situatie:
    moeder, zus en zijzelf
    Hobby's:
    Piano spelen, gitaar spelen, zingen, muziek luisteren, saxofoon spelen, dwarsfluit spelen, dansen(alle stijlen), eigenlijk alles wat met muziek te maken heeft, heel veel tekenen, fotografie, veel dingen doen met vrienden, en alles behalve het tuttige wat een normaal meisje ook doet, ze doet graag raar en niet wat de meeste mensen van haar verwachten
    Extra's. zoals beperkingen, of uitzonderlijkheden:
    als ze moe, boos of bang is zijn haar ogen groen en is het bruin uit haar ogen. ze is het zusje van Cynthia. ze ziet Cynthia als een van haar beste vriendinnen, hoewel ze ook heftige ruzies kan krijgen met Cynthia, ze heeft een sterk ontwikkeld zicht en gehoor, ze ziet bepaalde dingen sneller dan anderen waardoor ze raadsels e.d. sneller kan oplossen.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 22:31 ]


    Live young, wild and carefree ~

    Ik wil wel een cover maken.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    titel... I hate you, yet you make me nervous
    dat iets ??
    of... how can you make me feel so nervous, if I hate you this much?
    achja, uiteindelijk kies jij =3


    Live young, wild and carefree ~