• Oké, ik zit een beetje met twee verhaal lijnen in mijn hoofd. Ik ga ze niet helemaal uitschrijven maar gewoon wat details geven. Jullie gaan stemmen, als jullie willen natuurlijk, haha!

    1.
    Een meisje dat een aparte stijl heeft, wordt gepest, bla bla bla. Ze wordt vrienden met een jongen van de school, hij blijkt alleen maar met haar om te gaan om dat haar ouders rijk zijn. Een andere jongen wordt verliefd op der maar dan ontmoet ze een meisje en komt ze er achter dat ze lesbisch is, nog maar drama. (Saai, saai en onorgineel.)

    2.
    Een populair meisje probeerd een jongen te veroveren. De jongen is nieuw maar houdt niet zo van populaire types. Haar beste vriendin blijkt hem ook leuk te vinden, dus ze krijgen ruzie en starten een wedstrijd tussen hun twee: Wie als eerst de jongen heeft, wint!

    Ugh allebei saai voor jullie om te lezen, maar ik heb zin om er over te schrijven xd

    Stemmen:
    1: |||||||||
    2: ||||

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 20:19 ]


    Forever.

    1

    1


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    De tweede. En het blijkt dat je dat zelf ook al gekozen hebt, aangezien je achter de eerste "saai, saai en onorigineel" zet?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Omghosh, ik heb vanacht een soortvan die tweede... gedroomd O-o

    Ik vertrouw op mijn dromen, en zeg 2 a'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Cloudburst schreef:
    De tweede. En het blijkt dat je dat zelf ook al gekozen hebt, aangezien je achter de eerste "saai, saai en onorigineel" zet?

    Dat was gewoon een plaatselijke opmerking xd Ik wilde eigenlijk wel eerder voor 1 kiezen omdat ik wel eens over lesbisch zou willen schrijven. Maar ik vond die andere ook wel grappig xd


    Forever.

    1:)


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    1 is aan het winnen! Haha ;D


    Forever.

    1, het tweede is pas echt onorigineel :]


    No growth of the heart is ever a waste

    1.

    Twee spreekt me meer aan :)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Ze spreken me eigenlijk beide niet echt aan.. Sorry :'s


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Eén :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    1


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    1


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    xFishx schreef:
    1


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.