• A Memphis and Mudblood production.


    Evelyn en Macy Poynter zijn een tweeling, maar verschillen van elkaar qua innerlijk als dag en nacht.
    Macy is al vroeg een trouwe aanhangster van de gevreesde lord Voldemort, terwijl Evelyn een felle voorstander is van de Order of the Phoenix.
    Hun ouders proberen ze angstvallig uit de problemen te houden, maar ze kunnen niet voorkomen dat Macy een Death Eater wordt.
    Als Macy en Evelyn op een dag zo'n heftige ruzie hebben, besluiten ze elkaar uit te dagen om elkaars leven te leiden, om te kijken wie er nu het zwaarste leven heeft.
    Ze proberen elkaars leven te verwoesten, zodat veel plannetjes zowel van de Death Eaters als van de Order mislukken.
    Maar ze kunnen niet voorkomen dat er naast haat, vriendschap en verraad een nieuw gevoel opkomt; de liefde.


    'Wedden dat je mijn leven nog geen dag zult volhouden?'
    'Dat zullen we nog wel eens zien, lief zusje.'



    So we grew together
    Like to a double cherry, seeming parted,
    But yet an union in partition,
    Two lovely berries moulded on one stem...

    ~William Shakespeare, A Midsummer Night's Dream

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 19:52 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Gaaf!
    Linkje?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Klinkt vet!


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Klinkt interessant :) Wat ik alleen niet begrijp, is waarom ze beiden het risico nemen dat hun zus hun partij saboteert. Als ik een fel voorstander was van de Orde van de Feniks, zou ik niet het risico nemen mijn zus de kans te geven om de Orde te dwarsbomen.

    Snap je een beetje wat ik bedoel?


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Wauw klinkt leuk!
    Mooie cover ook.

    Asgard schreef:
    Klinkt interessant :) Wat ik alleen niet begrijp, is waarom ze beiden het risico nemen dat hun zus hun partij saboteert. Als ik een fel voorstander was van de Orde van de Feniks, zou ik niet het risico nemen mijn zus de kans te geven om de Orde te dwarsbomen.

    Snap je een beetje wat ik bedoel?

    Ja, dat is waar. Alleen het wordt nog wel duidelijk hoe dat allemaal in elkaar zit. ;)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Klinkt erg leuk! Ik neem een abo!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik ga heel vlug op dat ene knopje drukken met het woord; abo. (:


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ons coole verhaal :9~


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Memphis schreef:
    Ons coole verhaal :9~

    Yesh!
    Het eerste hoofdstuk staat trouwens online. (:
    Prologue


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mudblood schreef:
    (...)
    Yesh!
    Het eerste hoofdstuk staat trouwens online. (:
    Prologue


    Geweldig geschreven! *O* Maar dat zei ik al ^^


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Mudblood schreef:
    (...)
    Ja, dat is waar. Alleen het wordt nog wel duidelijk hoe dat allemaal in elkaar zit. ;)


    Hmm.. dan moet ik het maar gaan lezen, nietwaar? xD


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Asgard schreef:
    (...)

    Hmm.. dan moet ik het maar gaan lezen, nietwaar? xD

    Als je dat doet, krijg je veel liefde van mij en Memphis! (bloos)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Zeker (bloos)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Deel twee komt er vandaag aan! Alleen nog even wachten tot Mudblood online komt, want ik heb 'm naar haar opgestuurd (bloos)

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 12:52 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    I haz abo :9~


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen