• Toen ik klein was, wou ik altijd met Peter Pan naar Neverland toe, want ik was zo verliefd op hem en wou ook nooit groot worden.
    Ben ik de enige hier die gewoon smoor verliefd op Peter Pan was? ^^

    Nee, ik wou dat ooooook. ):


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hij had zeker wel iets :'D En dat hele Neverland-gebeuren ook.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jaaaa, ik ook hoor:D Helemaal op die jongen die Peter Pan speelde:P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    En ook al ben ik 17, ik wil toch naar Neverland!

    The same here :'D


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    O gosh,
    Ik was altijd helemaal verliefd op die jongen haha.
    En altijd toen dat stukje kwam dat die tinkerbel doodging zat ik volgens me ouders altijd ''Peter pan! Ik geloof in feeën'', en ik was er heilig van overtuigd dat hij in mijn raam zou staan om me op te halen ;x


    Trust me. I'm the doctor

    Ik wou met hem trouwen. D:
    Ik denk dat het echt de enige "man" in mijn leven is geweest met wie ik mijn "toekomst" heb voorgesteld. :'D
    Maar ik was echt klein toen.


    Where there is a sea there are pirates...

    @Bear, dat riep ik ook altijd! Hahaha, I do believe in Fairies, I do! I do! XD
    @Captain; Stiekem ben ik al met hem getrouwd :x Hij weet het alleen nog niet :3

    Loveless schreef:
    @Bear, dat riep ik ook altijd! Hahaha, I do believe in Fairies, I do! I do! XD
    @Captain; Stiekem ben ik al met hem getrouwd :x Hij weet het alleen nog niet :3

    Hahahah, straks ga je nog een story schrijven over Peter Pan en jou! :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Bear schreef:
    O gosh,
    Ik was altijd helemaal verliefd op die jongen haha.
    En altijd toen dat stukje kwam dat die tinkerbel doodging zat ik volgens me ouders altijd ''Peter pan! Ik geloof in feeën'', en ik was er heilig van overtuigd dat hij in mijn raam zou staan om me op te halen ;x


    Behind the laughter it actually means something.

    Captain schreef:
    (...)
    Hahahah, straks ga je nog een story schrijven over Peter Pan en jou! :'D

    Ik krijg nu wel steeds meer de neiging om een Peter Pan verhaal te schrijven :x

    Loveless schreef:
    (...)
    Ik krijg nu wel steeds meer de neiging om een Peter Pan verhaal te schrijven :x

    Als je in mooi Nederlands schrijft dan zal ik hem lezen!


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Als je in mooi Nederlands schrijft dan zal ik hem lezen!

    Ik zal mijn best doen, misschien dat ik dadelijk al iets probeer te verzinnen ^^

    Jedi schreef:
    Hij had zeker wel iets :'D En dat hele Neverland-gebeuren ook.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Nog steeds heb ik een zwak voor hem. En nog steeds wil ik naar Neverland. Het blijft een van mijn lievelings verhalen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall