• Morgenvroeg sta ik om kwart over 4 op.
    Ik vertrek om kwart voor 5 van huis met m'n vader en die brengt me naar school waar 3 bussen op ons (de klassen) wachten.
    Dan vertrek ik om kwart over 5.
    Waarschijnlijk ligt dan iedereen nog half dood in de bus. :'D
    En waar ga ik heen?! Parijs ;D


    *O*
    Ik ga van maandag tot en met woensdag. Lijkt heel kort maar voor mij is het lang genoeg want ik ben er al een keertje eerder geweest. ^^
    Wie is er nog meer op schoolreis geweest? Of gaat nog?

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 15:04 ]

    Ik ben in mei met school 5 dagen naar London geweest. Ik vond het zo'n mooie stad. Het verbaasde me wel hoeveel punkers ik daar zag. Maar het was zo leuk. We zijn naar de musical We Will Rock You geweest. En we hebben een tour gedaan door de BBC tv studio. Daar vertelde ze verhalen over arrogante artiesten die ze moesten helpen. Zo vertelde er een vrouw dat haar collega's Prince op de trappen moesten dragen, omdat ze hem anders niet op tv mochten interviewen. Of Mariah Carey die per se een doos vol met puppies wou. Anders wou ze ook niet komen. Kortom, ik vond het echt heel erg leuk:Y)
    Ik hoop dat jij ook veel plezier hebt :"D


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Parijs op zichzelf is echt een rotstad. Het is vies en het stinkt. Behalve als je bij die nieuwe gedeeltes bent natuurlijk. Maar verder vind ik het niet heel bijzonder (:


    To infinity and beyond •

    Trouwens, wees blij dat je om kwart over 4 opstaat.
    Wij moesten om kwart voor 3 s'nachts op het schoolplein staan en we kwamen pas aan in London om 2 uur s'middags. En niemand had bij ons in de bus geslapen(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Levine schreef:
    Parijs op zichzelf is echt een rotstad. Het is vies en het stinkt. Behalve als je bij die nieuwe gedeeltes bent natuurlijk. Maar verder vind ik het niet heel bijzonder (:

    Dat valt echt reuze mee. (:
    Parijs is een hele mooie stad en er is ontzettend veel te zien.

    Have fun!
    Parijs is zó awesome. Ik ben daar ook dit jaar geweest met school. Ik moest op donderdagochtend om 3.00 met de bus, waren rond 10.00 in Parijs, vertrokken weer rond 21.00 en zo rond 4.00 weer terug thuis. Het was geweldig.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sweeney schreef:
    Have fun!
    Parijs is zó awesome. Ik ben daar ook dit jaar geweest met school. Ik moest op donderdagochtend om 3.00 met de bus, waren rond 10.00 in Parijs, vertrokken weer rond 21.00 en zo rond 4.00 weer terug thuis. Het was geweldig.

    Was dat allemaal op één dag?

    Celestial schreef:
    (...)
    Was dat allemaal op één dag?

    Ja :'D
    Ik heb volgend jaar pas buitenlandse reis, dit was gewoon een dagje Parijs.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sweeney schreef:
    (...)
    Ja :'D
    Ik heb volgend jaar pas buitenlandse reis, dit was gewoon een dagje Parijs.

    Dat lijkt me echt zooo vermoeiend om dat dan allemaal in één dagje te doen. ;P