• Morgen ben ik terug!!!

    Haaaix



    Ik heb weer eens een nieuw idee'tje voor een verhaaltje dus als je een rol erin wilt lees leker verder.
    BITTE NEEM EEN ROLLETJE IS HET NU ECHT ZOW ERG DAT ER GEEN VRIENDINNE VOOR TH ZIJN?? TROUWENS VOOR DE POPULAIRE MEISJES KAN JE OOK EEN EMO/SCENE FOTO ZETTEN


    The Story:



    Silke is 16 jaar. Op school is ze heel populair en ze zit dan ook bij de Hotste meisjes van de school. Wat haar 'vriendinnen' niet weten is dat ze een grote fan van Tokio Hotel is en dat ze met een paar andere meisjes overeenkomt waar de rest van de popi meiden zich aan ergeren. Alles gaat goed tot dat Silke iemand leert kennen waar dat ze nooit van had verwacht dat ze hem zou ontmoeten. Bill Kaulitz. Ze komt supergoed met hem overeen. Op een dag gaat ze naar haar 'vriendinnen' en die hebben het door dat Silke voor TH is. De popi meiden laten Silke in de steek en ze gaat dan maar bij haar echte vriendinnen. Op school wordt ze dan gepest maar alles gaat nog goed tussen haar en Bill... zal er meer van komen tussen haar en Bill... En hoe gaat het nu verder met haar vriendinnen?? Als je een rol hebt kom je het allemaal te weten



    Rollen:



    Silke: Bezet Ikkeuh



    5 populaire meisjes:



    3 emo/scene meisjes (worden dan ook de vriendinnen van T,G&G): b]Bezet Kim, Ilse, Shancine



    Zusje Silke&Bf Bill: Bezet Jasmien



    Moeder Silke& Misschien schoonmoeder van Bill :



    2 Nablijvertjes op het moment dat S ook moet nablijven & BF's Tom en Georg:[/b] 2 BEZET: Paris, Anoeschka



    Wat wil ik allemaal weten??:



    Rol:

    Naam:

    Leeftijd:

    Karakter:

    Hobby's:

    Likes:

    Dislikes:

    Waarom deze rol:

    Foto:

    Klein tekstje:





    IK DOE NIET AAN VRIENDJESPOLITIEK!!!!



    Veel plezier & Geluk


    ChachaCore

    Rol: Emo/scene meisje(latere vriendin Tom)



    Naam: Paris



    Leeftijd: 15



    Karakter: Bitchy,lief&betrouwbaar



    Hobby's: Shoppen&uitgaan



    Likes: Zingen,kleding&make-up



    Dislikes: Nerds&chocolade



    Waarom deze rol: Omdat het meen leuke serie lijkt en omdat ik dat wil x]



    Foto: http://img379.imageshack.us/img379/9423/babyfayce2su2.jpg



    Klein tekstje:

    Haay bitches<3.Ik ben Paris en ben 15 jaartjes jong,ja over een tijdje wordt ik eindelijk 16,dus eindelijk alcohol.Ja dat drink ik nu ook al hoor,want een vriend van me werkt in de horeca.Ik hou erg veel van shoppen&kleding,goede match dus.Ja duh ik ben ieder weekend in het centrum te vinden.Verder heb ik een enorme hekel aan nerds&chocolade.Maar genoeg over mij,ga maar weer doen wat je wilt doen.Daaagh<3


    Lalalalalalalala.

    Rol: Emo/scene meisje(latere vriendin Tom)



    Naam: Paris



    Leeftijd: 15



    Karakter: Bitchy,lief&betrouwbaar



    Hobby's: Shoppen&uitgaan



    Likes: Zingen,kleding&make-up



    Dislikes: Nerds&chocolade



    Waarom deze rol: Omdat het meen leuke serie lijkt en omdat ik dat wil x]



    Foto: http://img379.imageshack.us/img379/9423/babyfayce2su2.jpg



    Klein tekstje:

    Haay bitches<3.Ik ben Paris en ben 15 jaartjes jong,ja over een tijdje wordt ik eindelijk 16,dus eindelijk alcohol.Ja dat drink ik nu ook al hoor,want een vriend van me werkt in de horeca.Ik hou erg veel van shoppen&kleding,goede match dus.Ja duh ik ben ieder weekend in het centrum te vinden.Verder heb ik een enorme hekel aan nerds&chocolade.Maar genoeg over mij,ga maar weer doen wat je wilt doen.Daaagh<3


    Dies al weg maar kheb wel nog een rol van nablijver en BF Tom of Georg


    ChachaCore

    BF Tom dan<3


    Lalalalalalalala.

    Rol:Zusje Silke&BF Bill
    Naam: Nickita
    Leeftijd: 15 bijna 16 jaar
    Karakter: altijd vrolijk en behulpzaam
    Hobby's: teksten schrijven
    Likes: haar vrienden enuit gaan
    Dislikes: mensen die denken dat ze alles zijn
    Waarom deze rol: Omdat die mij onwijs leuk lijk en ik nog nooit een rol heb gehad als bf bill en het me super lijkt om in deze quiz te mogen spelen
    Foto:
    http://www.emo-corner.com/forums/uploads_gallery/1208287452/gallery_11885_4499_2211.jpg
    Klein tekstje:
    Haay mijn naam is Nickita
    Ik ben 15 bijna 16 jaar en vaak vrolijk
    Ook ben ik behulpzaam en de bf van bill
    Ik sta altijd voor hem klaar en als hij me hulp nodig heefd weet hij ook dat hij bij mij teregt kan komen
    Verder hou ik van teksten schrijven en als ik dat doe doe ik dat meestal op een rustig plekje zodat ik me beter kan concentreren
    Ik hou ook van uitgaan en shoppen in ook nooit verkeerd toch?;)
    Maar ik ga nu wand mijn mob gaat af mzzl (K)

    (ik had ook bij je andere topic gereageerd dan weet je dat ;))


    You can't touch music but music touch you

    Rol:Zusje Silke&BF Bill
    Naam:Kimmy
    Leeftijd:15 jaartjes
    Karakter:aardig en speels maar niet in een hokje te proppen, en soms ook wel ene bitch als het nodig is ;) en staat klaar voor haar vrienden (:
    Hobby's:schrijven, tekenen, shoppen, met vrienden zijn, muziek maken/luisteren
    Likes:aardige mensen, pizza, muziek, vriends, en chokolade..
    Dislikes:arogante types, liegen en bedriegen dus ook vreemdgaan.. overlopers
    Waarom deze rol:het lijkt me ook eens leuk het zusje te zijn en een bf (:
    Foto:(is het goed dat ik doe zo toevoeg?? of als je het will mag je zelf toevoegen (A))
    Klein tekstje:
    haay haay (:
    ik ben dus kimmy het jongere aanhangsel van mijn zus xD neen ze is heel lief hoor (: alhoewel ge soms ook niet met en zonder elkaar kan ik vind haar wel een voorbeeld (:
    verder ben ik gek op lol trappen met mijn vrienden en shoppen doe ik ook graag, wat mensen van mij vinden boeit me niet zo tenzij het positief is. zo niet hebben ze maar pech (:
    ik maak ook graag muziek, en luister er graag naar.. ik ben ook fan van tokio hotel (:
    nou dit ben ik en wat je er van vind moet je zelf maar weten ;)
    dan peer ik m want ik had muziek opstaan ;)

    Xxx kimmy


    A Noble was Born in Chaos