• De stelling van vandaag luidt:
    Ouders moeten zelf betalen voor schoolboeken.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oneens, school is verplicht dus moet de regering maar voor onze boeken zorgen


    Today will be Girl's Day party with you~

    Oneens, we moeten al zóveel betalen.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Oneens. Ik weet niet hoe dat zit op de MBO/HBO/Universiteit, maar op de middelbare school hoeft dat niet en dat vind ik goed zo. Er zijn inderdaad mensen die daar het geld niet voor hebben. Je vervolgstudie is later al duur genoeg voor je ouders (gezien ik vind dat die dat naast je studiefinanciering moeten betalen, gezien studiefinanciering niet genoeg is).


    To live would be an awfully big adventure

    Eurydice schreef:
    Nee, niet iedereen kan dat betalen. Sowieso zijn schoolboeken belachelijk duur.
    Schoolboeken moeten alleen zelf betaald worden als ze kapot gemaakt zijn.


    indeed.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Asleep schreef:
    Wij betalen sowieso al een stuk. (cat)
    Maar nee, oneens. Er zijn mensen die dat niet kunnen betalen.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Oneens, weet je wel heo freaking duur die boeken zijn


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oneens, de boeken die geleverd worden zijn tegenwoordig in zo'n slechte staat dat ze dat bedrag dat je moet betalen al bijna niet meer waard zijn. Gelukkig op mijn school hoef je nu alleen nog maar 50 euro borg te betalen en als je je boeken onbeschadigd inlevert krijg je dat bedrag weer terug, alleen als je er een verzekering op zet krijg je dat niet terug. Buiten dit, zouden sommige ouders de boeken niet eens kunnen betalen en hierdoor zouden veel kinderen niet meer naar school kunnen, dus nogmaals, oneens.


    “Love is a contradiction.”

    Pemberley schreef:
    wij moeten sowieso onze eigen schoolboeken kopen

    /huren


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Oneens. Sommige mensen kunnen het niet betalen terwijl je verplicht tot je 16e naar school moet. Dus moet het ook wel betaalbaar zijn voor iedereen. Nu is school al duur. En om er dan ook nog de prijs van de boeken op te doen word voor sommige dan gewoon te duur.

    Oneens! Ouders betalen al zoveel!


    Love always and forever- Avril Lavigne

    Dat is toch al zo?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    oneens waarom zou je ervoor moeten betalen als wij het zelf misschien niet eens willen wij kunnen er toch ook niets aan doen dat wij naar school MOETEN?! (BTW ik haat school)


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Oneens, je betaald voor boeken die dan niet eens van je zelf zijn:8
    wat een onzin;)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Nee, waar moeten we al dat geld vandaan halen, zeg? Het is voor heel veel gezinnen al lastig genoeg om rond te komen, maak het ze dan niet nóg moeilijker of zelfs onmogelijk ;x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Asleep schreef:
    Wij betalen sowieso al een stuk. (cat)
    Maar nee, oneens. Er zijn mensen die dat niet kunnen betalen.


    Alleen maar tranen van geluk