• Ik kreeg net een mailtje van een vriendin R. dat ze zaterdag haar verjaardag viert. Met een stuk of 10 mensen van school. Probleem is, S. komt ook. En ik heb ruzie met S. Ik was daar echt helemaal kapot van, het gaat nu net iets beter met me. Maar We hadden afgesproken om mekaar in de vakantie gewoon even met rust te laten. Ik zoek het dus totaal niet om naar die verjaardag te gaan, vanwege haar. Een hele avond negeren word ik niet echt vrolijk van, en aangezien alle anderen ook met S. bevriend zijn word ik dan haast gedwongen om tegen haar te praten. Ik heb dus net R. gesms't dat ik liever iets leuks met z'n 2en ga doen. Is dat goed, of lullig? :$

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 20:07 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ligt eraan, of R. écht een hele goeie vriendin van je is of een 'meisje-waar-je-wel-eens-mee-omgaat'. Want als het echt een goeie vriendin is en ze wil jóu graag op haar verjaardag hebben vind ik dat je wel moet gaan. En je hoeft toch ook niet meteen weer ruzie te gaan maken met S.? Ik zeg niet dat je de hele avond gezellig met haar moet gaan kletsen.. als je met z'n 10en bent praat je sowieso met de hele groep. Ik denk niet dat je alléén met haar hoeft te praten, toch? Maar het ligt er dus aan wát voor vriendin R. van jou is.


    It's time to be happy again.

    Herkenbaar. Ik moest gewoon nog naast diegnen zitten. Het is niet lullig, als zij weet waarom


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hilfiger schreef:
    Ligt eraan, of R. écht een hele goeie vriendin van je is of een 'meisje-waar-je-wel-eens-mee-omgaat'. Want als het echt een goeie vriendin is en ze wil jóu graag op haar verjaardag hebben vind ik dat je wel moet gaan. En je hoeft toch ook niet meteen weer ruzie te gaan maken met S.? Ik zeg niet dat je de hele avond gezellig met haar moet gaan kletsen.. als je met z'n 10en bent praat je sowieso met de hele groep. Ik denk niet dat je alléén met haar hoeft te praten, toch? Maar het ligt er dus aan wát voor vriendin R. van jou is.


    Nou, ze is wel een goede vriendin, maar ze gaat er niet dood aan als ik niet kom ofzo. Dan zal ze 't echt nog wel leuk maken met d'r andere vriendinnen.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Wees eerlijk tegen je vriendin,ze zal het vast wel snappen


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Struggle schreef:
    (...)

    Nou, ze is wel een goede vriendin, maar ze gaat er niet dood aan als ik niet kom ofzo. Dan zal ze 't echt nog wel leuk maken met d'r andere vriendinnen.


    Hmm, oké. Nou, als zij het ook prima vindt dat jullie een andere keer iets gezelligs gaan doen met z'n tweëen, dan is het goed dat je zo'n sms'je stuurt. Want als jij je niet echt prettig voelt op die verjaardag, snapt ze vast ook wel dat je er liever niet wilt zijn.


    It's time to be happy again.

    USB schreef:
    Wees eerlijk tegen je vriendin,ze zal het vast wel snappen


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.