• Ryan Murphy heeft besloten dat Sam uit de show gaat in seizoen 3, Blaine en Mike daarentegen blijven erin. :(

    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! SAM! D:


    Hope goes lost but never dies.

    Dat maakt mij niet zo veel uit, ik vind het belangrijker dat Blaine blijft. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    YES YES YES YES YES YES
    geen mensen meer die JB na gaan doen (A)
    Nu wordt Glee geweldig <33
    Zolang Blaine en Kurt blijven is get voor mij goed \
    en Brittany en Rachel ofcourse ook
    En Mercedes 0.o
    en Puck
    0.o
    Meer niet hoor :D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik wil hier even duidelijkheid scheppen, ook al is het topic al een hele tijd inactief.
    Chord (de acteur van Sam, voor de mensen onder jullie die de acteurs niet bij hun naam kennen) werd niet benoemd tot regular. Jammer, zeer jammer.
    Ryan Murphy had hem wel aangeboden om op z'n minst zes tot twaalf afleveringen als gast-rol (als Sam dus) terug te komen. Gastrollen moeten even hard werken als regular cast members, maar ze krijgen minder betaald.
    Logisch dat Chord dit dan weigert, terwijl hij zelf eigenlijk wel wou blijven maar omdat hij dus geen regular is geworden, terwijl hij het zeker wel verdient, en men maar verwacht dat hij minder betaald krijgt om evenveel of meer te werken als de anderen.


    Don't walk away and leave without a reason.

    BeautifulxMe schreef:
    omg, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee D:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Pantalaimon schreef:
    YES YES YES YES YES YES
    geen mensen meer die JB na gaan doen (A)
    Nu wordt Glee geweldig <33
    Zolang Blaine en Kurt blijven is get voor mij goed \
    en Brittany en Rachel ofcourse ook
    En Mercedes 0.o
    en Puck
    0.o
    Meer niet hoor :D


    Rachel en Kurt gaan er sowieso uit, Finn ook, dat is al bekend gemaakt. (: Ik hoop echt dat Brittany er in blijft, maar ik ga het toch niet meer kijken denk ik, altijd zo hetzelfde was het de laatste tijd.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Brittany failt haar jaar waarschijnlijk en is daarom in seizoen 4.
    Quinn en Santana zijn allebei Seniors. Dat is door de actrices bekend gemaakt op premiere gisteren.


    Don't walk away and leave without a reason.

    Nu kunnen er geen Mondgrapjes meer gemaakt worden:(
    Dat is wel jammer, maar verder vond ik hem niet echt geweldig, Mike en Blaine daarentegen zijn wel cool!!!(yeah)

    Cinna schreef:
    Rachel en Kurt gaan er sowieso uit, Finn ook, dat is al bekend gemaakt.

    IK VIND DAT NIET LEUK!! :@
    Kurt is geweldig!! (H)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Jammer :(
    Maar gelukkig blijft blaine erin(dance)


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Dianna (Quinn) gaat er niet uit !
    Maar over Chord (Sam) heb ik niks over gehoord.
    Wel weet ik dat er geruchten gaan dat Kris (Kurt) en Lea (Rachel) en Finn (weet zn naam niet meer hahha ) eruit gaan !

    xxx

    Ja, heb het gehoord.
    ik vind het wel jammer dat Sam eruit gaat. :l


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie