• Soms lees ik story's, en dan denk ik echt: is het nu niet een keer afgelopen? Dan blijft de schrijver honderden hoofdstukken lang over hetzelfde onderwerp doorzagen, terwijl het gewoon saai wordt. Ik heb het idee dat ze dan alleen nog maar schrijven om mensen met een abo tevreden te houden. Neem als voorbeeld even sommige JB-stories: het blijft altijd aan en uitgaan tussen de hoofdpersoon en Justin Bieber, denk je dat het goedkomt is er weer ruzie. Dan denk ik weleens.. Maak er een einde aan. Ben ik hier de enige in, of niet? :3

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 18:32 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Dat vind ik ook wel vaak. Het is echt jammer want het verhaal begint dan heel goed, maar ik heb zin om af te haken als het zo lang duurt.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Dat is omdat mensen dan vaak geen verhaallijn hebben en het puur om het fanfiction idee gaat dat ze een relatie en ellende met elkaar hebben. Daarom zijn de gewoon fics hier beter dan de meeste fanfics :3.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ken het. Dan denk je dat er een happy end is en dan wordt dat ineens veranderd, dan is het toch weer een goed einde, dan weer niet en zoiets blijft dan eeuwig doorgaan terwijl de chapters die daarop volgen gewoon hetzelfde zijn als daarvoor (maar dan soms in een extremere vorm).


    “Love is a contradiction.”

    Eens.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    LizzyTennant schreef:
    your not the onely one(:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'