• Soms lees ik story's, en dan denk ik echt: is het nu niet een keer afgelopen? Dan blijft de schrijver honderden hoofdstukken lang over hetzelfde onderwerp doorzagen, terwijl het gewoon saai wordt. Ik heb het idee dat ze dan alleen nog maar schrijven om mensen met een abo tevreden te houden. Neem als voorbeeld even sommige JB-stories: het blijft altijd aan en uitgaan tussen de hoofdpersoon en Justin Bieber, denk je dat het goedkomt is er weer ruzie. Dan denk ik weleens.. Maak er een einde aan. Ben ik hier de enige in, of niet? :3

[ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 18:32 ]

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

your not the onely one(:

'Burning up a sun, just to say goodbye.'

Haha, dat is ook meer en deel de reden, waarom ik na even al weer genoeg krijg van een sirie. en er nu dus al niet meer aan begin..

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Styles schreef:
    Haha, dat is ook meer en deel de reden, waarom ik na even al weer genoeg krijg van een sirie. en er nu dus al niet meer aan begin..

A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

Je hebt gelijk. Ik schreef een Justin Bieber story, ik heb het geindigd dat ze het uitmaakte met elkaar. Nu vroegen veel mensen om een vervolg te maken, ik heb lang getwijfeld maar zo'n 10 minuten geleden heb ik besloten dat niet te doen.

[ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 18:39 ]

<3

Dat vind ik ook. Na een tijdje stop ik gewoon met een verhaal lezen, als het maar door en door en door gaat...

Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

Ik ben het helemaal met je eens (cat)

I've never told a lie, and that makes me a liar.

True dat.

Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

Lekker boeiend. Laat mensen maar schrijven wat ze willen. Anders moet je zelf een orgineel verhaal schrijven. Dat is best nog moeilijk.

Gradually, then suddenly..

Anders hebben ze geen 100+ hoofdstukken en dat moet natuurlijk wel gehaald worden (joehoe)

-

Sombres schreef:
    Lekker boeiend. Laat mensen maar schrijven wat ze willen. Anders moet je zelf een orgineel verhaal schrijven. Dat is best nog moeilijk.

Ben ik mee bezig ;')

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

Genius schreef:
    Anders hebben ze geen 100+ hoofdstukken en dat moet natuurlijk wel gehaald worden (joehoe)

Kortere hoofdstukken maken, dan word dat makkelijk gehaald :Y)

Ik doe het expres ook niet zo in mijn verhalen. Een happy end is genoeg.

Alleen maar tranen van geluk

Hmm. Ik doe er alleen zeker vier hoofdstukken om een dag van die persoon te schrijven... Ik weet niet hoe dat komt, dat gebeurt vanzelf. Maar aan knipperlichtrelaties doe ik niet :')

"Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

True

'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

Styles schreef:

Love isn't blind, It's retarded.