• Hij is echt zo komisch.
    Soms zonder dat hij het zelf in de gaten heeft.
    Zo werd hij laatst een beetje boos op de klas en riep hij heel hard;
    "Ja potverdorie! Ik sta hier niet voor Jan met de korte achternaam!"
    En dat is grappig want zijn naam is Jan .... :'D
    En soms begon hij gewoon te zingen in de klas want hij zit ook in een koor.
    Of dan mogen we een voetbalwedstrijd kijken tijdens een proefwerk.
    Ook praat hij vaak een hele les vol met onderwerpen waar iedereen om moet lachen. Want mensen vragen dan bijvoorbeeld hoe het gaat met zijn vrouw. En dan klets hij over zijn vrouw en over zijn leven en dan begint hij plotseling over de bloemetjes en de bijtjes :'D
    Ik ga die kerel echt missen.. dit was zijn laatste schooljaar want hij is al 63.
    Maar echt, die leraar was wel één van m'n favorieten.

    [ bericht aangepast op 3 april 2016 - 20:07 ]

    Exposito schreef:
    (...)Die enge![/quote
    Bedoel je met die donkere wenkbrauwen?

    Ik ken het, ik had ook een super leuke leraar voor Duits. Nouja, aan de eene kant mocht ik hem niet en aan de andere kant had hij wel goede humor.
    Alleen hij is weg nu, dat is wel jammer want bij hem begreep ik Duits tenminste.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Mijn wiskunde docent is 67 en hij geeft nog steeds les, maar hij is cool. En mijn nederlandse docente is echt irritant, die begint midden in een Proefwerk te praten over waar iemand haar schoenen van heeft... -.-'


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik begin maar niet over mijn Duits docent ._.


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Wij hadden ook zo'n leraar op onze school en hij gaf zelfs ook Duits! Jammer genoeg is hij net met pensioen gegaan het jaar voor ik hem als leerkracht zou krijgen, al heb ik er wel zelf ook een aantal mooi herinneringen aan. :Y)


    All was well.

    Ik had zo'n lerares wiskunde in het eerste :Y)
    Ze had het meer over haar kinderen, man en haar zus met een wii dan over de les
    en ze bracht elke les snoep mee om tijdens de les te eten en op haar verjaardag had ze voor een klas van haast 30 leerlingen eclairs gekocht(A)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Celestial schreef:
    Exposito schreef:
    (...)Die enge![/quote
    Bedoel je met die donkere wenkbrauwen?
    Ja, en grijs haar en een bril


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Exposito schreef:
    (...)Ja, en grijs haar en een bril

    Oo okee dan weet ik denk ik al wie je bedoelt :P

    Aww, had ik ook maar zo'n leraar


    If you really believe in yourself, you don't have to bring other people down • Quinn Fabray | Glee