• Amerika staat op zijn kop. Dé tienersensatie Justin Bieber wordt, samen met zijn vriend Chaz Somers, gearresteerd voor de verkrachting en moord op Amber Grace, een fan van 15 jaar oud.
    Hanna Dennis is de 16 jarige dochter van Jack Dennis, beroemd strafpleiter en sinds kort Justin's advocaat. Justin blijft ontkennen dat hij Amber iets gedaan heeft, terwijl al het bewijs naar hem toe wijst. Het vonnis was zoals het OM het gevraagd had. De doodstraf.
    Hanna gaat één keer mee op bezoek naar Justin in de dodencel, ookal heeft ze een grondige hekel aan de zangen. Maar meteen is er vuurwerk tussen de twee. Na korte tijd zit ze bijna elke dag in de gevangenis bij Justin, via een kleine regeling met de gevangenisdirecteur. De arrogante, verwende popster transformeert voor haar ogen naar een bang hoopje ellende. Hanna ontdekt dat het imago van flirterige popster enkel een dekmantel is voor de zachte, onzekere jongen die hij écht is. Langzaam maar zeker gaat ze van de jongen achter de tralies houden. Tot de datum van de executie wordt bepaald. Plots komt het afscheid wel héél dichtbij.


    Het is gedeeltelijk gebaseerd op de film Dead Man Walking.

    * Doen/niet doen?
    * Origineel?
    * Titel?
    * Waarschuwen?
    * Opmerkingen?


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Dead Man Walking is een keigoeie film! En dit is echt een heel goed idee! Alleen stoort het me een beetje dat het over Justin Bieber gaat, maar dat is gewoon zo omdat ik geen fan ben... :x


    Where there is a sea there are pirates...

    doen ik neem dan zeker een abo!


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Doen/niet doen? doen
    Origineel? ja
    Titel? weet derecht geen
    Waarschuwen? Ja
    Opmerkingen?

    Heb er geen derecht :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    DOEN!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Doen! Lijkt me echt leuk om te lezen! En spannend!
    Titel? Ehm.. Weet ik niet echt, ik ben daar heel slecht in :$
    Maar je moet zeker de link naar me sturen als je 'm activeert! Ik wil deze story lezen! (:


    And you made me love a little less.