• Ik was op kamp en daar was een jongen die ik een keer eerder bij een feest van een vriendin had gezien. Maar naar dat feest hadden we elkaar niet meer gesproken dus ik dacht: Ja het zal wel.
    Op kamp hadden we een stijger. Ik liep er net af toen hij met 2 vrienden van hem voor bij liepen. Ze wilde een vriendin van mij in het water gooien maar toen zagen ze mij en riep zo'n jongen: 'Ach jij mag ook het water in.'
    Die avond was ik aan het praten met twee vrienden krijg ik opeens twee handen over mijn ogen heen. Dus ik schrik me te pletter. Is het die jongen weer. En zo ging het het hele kamp door. Ik heb zelfs een paar keer zijn pet opgehad.
    En stiekem is hij best wel schattig ;$


    "Ignite, my love. Ignite."

    Atiras schreef:
    (...)

    de vakantie is bij ons nog niet eens begonnen :'D

    Oei, zeg dan: al mijn vrienden hebben huisarrest ofzo x'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Oei, zeg dan: al mijn vrienden hebben huisarrest ofzo x'D


    ik ga dat ene ding over twee weken wel eens proberen. Dan hebben we wel vakantie


    "Ignite, my love. Ignite."

    Atiras schreef:
    (...)

    ik ga dat ene ding over twee weken wel eens proberen. Dan hebben we wel vakantie

    Ok haha, veel succes! :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Go Sarita!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Captain schreef:
    (...)
    Ok haha, veel succes! :'D


    Dankje


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sarita, jij gaat me nu alles op ping vertellen. Waar praten jullie over? Geen geheimen dingen hé? x


    We accept the love we think we deserve.

    Claw schreef:
    Sarita, jij gaat me nu alles op ping vertellen. Waar praten jullie over? Geen geheimen dingen hé? x


    ssst je hebt me door


    "Ignite, my love. Ignite."