• Synopsis
    We leven in het heden, maar er is nog steeds onderscheid tussen rijk en arm. Sterker nog, je bent of rijk, of slaaf.
    Het verhaal speelt zich af in een klein stadje. Aan de rand van het stadje zit de slavenhandelaar gevestigd. Hier kunnen rijken een slaaf kopen of verkopen, en hier starten alle verhalen dus ook.

    rollen nodig
    Eigenaars & slaven (a)

    Dit lijstje invullen:
    Het lijstje
    Naam:
    Leeftijd:

    Status & vrienden:
    Opleiding/Werk:
    Hobby's:

    Eigenaar/Slaaf?:

    Innerlijk:

    Uiterlijk:

    Familie:

    Geschiedenis:

    Overig:

    Vergeet geen foto (a)
    Link naar het verhaal volgt nog

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 20:07 ]


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    VCL schreef:
    Voor evenwicht : eigenaar
    maar feitelijk maakt het niet uit, voor evenwicht kan ik zelf wel zorgen ^^
    Um..ik wou wat...oh ja, kun je karakter goed uitbreiden als je er één aanmaakt? Want om eerlijk te zijn, vind ik de meeste nogal kort en erg positief
    Ik wil een een eigenaar of eigenares die gestoord is, dat in combinatie met een gevoelige slaaf of zo ^^
    @ SofieSaade: zou je het erg vinden als ik je meester rol aan je slavenrol koppelde? En ze dan een liefdesrelatie laat krijgen?


    Nee hoor vind ik wel leuk (:

    Naam: Stephanie McLauren
    Leeftijd: 16

    Status & vrienden: Stephanie is een bijzonder knap meisje, iedereen kijkt tegen haar op. Maar ze houdt iedereen van zich af. Ze gaat wel met wat mensen om, maar niet echt. ze heeft echter 1 hele goede vriendin met wie alles wat ze moet doen deelt.

    Opleiding/Werk: Ze zit nu op de middelbare school, en doet VWO.

    Hobby's: Je zult Stephanie nooit zonder haar gitaar vinden. Voor de rest houdt ze altijd heel netjes haar dagboek bij, en ze is gefascineerd door Geschiedenis.

    Eigenaar/Slaaf?: Eigenaar.

    Innerlijk: Stephanie zit echter nog geen maand in het vak, en is heel erg verlegen. Als eigenaar is het echt de bedoeling dat je de bitch uithangt en dat je over de slaven heerst. Zo is Stephanie helemaal niet, ze is altijd de stille geweest. Nu moet ze slaven mishandelen, en doen wat haar vader zegt dat ze moet doen.

    Uiterlijk: Stephanie heeft git zwarte haren met velle groene ogen. Ze heeft hele volle lippen, met een klein neusje. Voor de rest is ze gewoon heel erg mooi dun.

    Familie: Een moeder heeft Stephanie niet meer, jammer genoeg. Die heeft zo hard geprobeerd haar uit het systeem te halen. Om geen slaaf en geen eigenaar te hoeven zijn, het was haar bijna gelukt. Maar toen haar vader er achter kwam, heeft hij haar neergestoken. Haar vader leert haar alle fijne kneepjes van het vak. Stephanie heeft 1 zus, maar die heeft haar vader afgedankt. Christel - de zus dus - was doof en daar kon haar vader niets mee. Nu is Christel een slaaf die alleen maar als lustobject wordt gebruikt, daar heb je je ogen niet voor nodig toch?

    Geschiedenis:
    - vermoorde moeder
    - afgedankt zusje
    - vreselijke vader.

    Overig: Stephanie is een meisje dat heel erg op zichzelf is. Ze probeert met alle macht haar moeders droom na te jagen. Ze wil uit het systeem. Ze heeft niemand om haar daarmee te helpen. Dit zal ze alleen moeten doen..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Bedankt Created
    en @SofieSaade: leuk dat je akkoord bent ^^

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 21:37 ]


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    Binnenkort zal ik het eerste hoofdstuk loslaten, denk ik
    heb er bijna vier en dan plaats ik hier natuurlijk de link naar de story


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    Oh, bij mijn personage als slaaf heb ik de eigenaar aardig gemaakt, maar die mag je in je verhaal ook heel gemeen maken hoor! ^^


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dank je (yeah)


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    VCL schreef:
    Binnenkort zal ik het eerste hoofdstuk loslaten, denk ik
    heb er bijna vier en dan plaats ik hier natuurlijk de link naar de story


    Wij wachten met smart:Y)

    Naam: Claire Fabriquent.
    Leeftijd: 19
    Status & vrienden: Ze heeft veel vrienden waar ze mee kan opschieten en die voor haar klaarstaan. Ze is dus wel een beetje Populair onder de mensen.
    Opleiding/Werk: Ze Studeert rechten.
    Hobby's: Ze houd van Fotografie en wandelingen.
    Eigenaar/Slaaf?: Ze is een Eigenaar.
    Innerlijk: Ze is een heel lief en spontaan meisje met haar eigen vorm van Humor. Veel mensen kijken haar soms wel eens raar aan vanwege haar aparte Karakter. Ze is Betrouwbaar maar als je de gevoelige snaar raakt heel erg onzeker. De gevoelige snaar is haar Persoonlijkheid. Ze wil graag apart zijn. Anders vind ze dat iedereen hetzelfde is in dit wereldje en daar wil ze tegen in gaan. Vandaar dat ze rechten studeert.
    Uiterlijk:



    Familie: Ze heeft een Sterke band met haar Familie waardoor ze heel erg beschermd word voor de buitenwereld. Ze heeft geen broers of zussen waardoor ze thuis meestal heel eenzaam.
    Geschiedenis: Haar vader en moeder hebben veel problemen onderling waardoor Claire wel eens het slachtoffer is geworden van geweld. Ze heeft geen leuke jeugd gehad en ze werd veel gepest. Maar ze heeft een jongetje leren kennen en door hem is ze weer licht gaan zien. Maar toen alles weer goed met haar ging is hij overleden op zijn 13de. Dit heeft een grote Impact gebracht op haar leven waardoor ze nu geen onderscheid meer maakt tussen rijk en arm.
    Overig: Ze houd van Katten.

    Hopelijk vind je em leuk(flower)


    Believe in yourself, change the world.

    Zal ik ook maar nog een rol invullen voor Eigenaar, of niet???????????????? hihi


    What is youre favo scary movie?

    Je mag altijd van mij,hoor ;)
    Maar mag ik vragen om het een beetje uitgebreid te doen (a) Hoewel ik anders wel meer vrij spel heb ^^


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    VCL schreef:
    Je mag altijd van mij,hoor ;)
    Maar mag ik vragen om het een beetje uitgebreid te doen (a) Hoewel ik anders wel meer vrij spel heb ^^


    Natuurlijk ik zal het het proberen :) hihi


    What is youre favo scary movie?

    Naam: William Acnhor.
    Leeftijd: 25

    Status & vrienden: William is een rijke jonge man, hij heeft drie paar goede vrienden. Jeanne en Georg en Will.
    Opleiding/Werk: Hij heeft voor arts gestuurdeert, en is ook geslaagd. Hij werkt in een groot beroemde ziekenhuis.
    Hobby's: William houdt veel van wandelen, hij houdt van lezen in de stille natuur, hij schrijft ook graag.

    Eigenaar/Slaaf?: Eigenaar.

    Innerlijk: William is een rustige jonge man, vele denken dat hij erg arrogant is, maar dat is hij niet. Hij is een lieve jongen die alles doet voor de mensen, ook die zei arm of ziek zijn.
    Hij luistert ook graag, naar de mensen die iets dwars zitten.
    Hij kan ook erg boos worden, hij begint te schreeuwen, maar hij zal nooit slaan of schoppen of andere dingen doen.. Hij is een eerlijk mens.

    Uiterlijk:


    Hij heeft kort bruin haar, hij heeft twee verschillende kleur ogen, zijn linker oog is groen, en zijn rechter oog is blauw (Helaas kan ik geen goede foto ervan vinden)
    Hij is sportief gebouwt, hij heeft wel een sixpack, maar erg gespierd is hij weer niet.

    Familie: William komt uit een groot rijk gezin, zijn vader werkt voor een grote bank, waar hij de baas is. Zijn moeder houd super veel van luxe, en heeft 17 jarige zus die best verwent is, en arrogant gedraagd.

    Geschiedenis: William is een stille jonge man, vroeger is hij best veel gepest, hij heeft twee verschillende kleuren ogen, zijn rechter oog is groen en zijn andere oog is blauw.
    En hij is vaak graag alleen, hij behandelt echt iedereen als gelijke.
    William is altijd al gek van honden geweest en heeft een mooie husky Riley.


    Vroeger heeft ie geen enkele vrienden gehad, toen hij ging studeren ontmoette hij drie mensen waar hij goet mee kon vinden.
    Hij kan ook erg melig zijn, hij heeft een goed gevoel voor humor, bijna iedereen kan om hem lachen, behalve zijn ouders..
    Hij werkt ook heel graag, en neemt bijna nooit vrij, maar als hij vrij is dan wandelt hij graag met zijn hond, en neemt zijn slaaf altijd mee.

    Overig: William heeft een kleine tattoo op zijn schouder staan, van een leeuw.



    Ik hoop dat die zo goed, anders hoor ik het wel ^^

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 22:09 ]


    What is youre favo scary movie?

    Link naar verhaal :Hierzo
    Enjoy!

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 22:37 ]


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    Volgens mij....is er maar één slaaf over voor 3 eigenaren....
    Als nog iemand eentje wilt aanmaken....?


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.