Naam: William Acnhor.
Leeftijd: 25
Status & vrienden: William is een rijke jonge man, hij heeft drie paar goede vrienden. Jeanne en Georg en Will.
Opleiding/Werk: Hij heeft voor arts gestuurdeert, en is ook geslaagd. Hij werkt in een groot beroemde ziekenhuis.
Hobby's: William houdt veel van wandelen, hij houdt van lezen in de stille natuur, hij schrijft ook graag.
Eigenaar/Slaaf?: Eigenaar.
Innerlijk: William is een rustige jonge man, vele denken dat hij erg arrogant is, maar dat is hij niet. Hij is een lieve jongen die alles doet voor de mensen, ook die zei arm of ziek zijn.
Hij luistert ook graag, naar de mensen die iets dwars zitten.
Hij kan ook erg boos worden, hij begint te schreeuwen, maar hij zal nooit slaan of schoppen of andere dingen doen.. Hij is een eerlijk mens.
Uiterlijk:
Hij heeft kort bruin haar, hij heeft twee verschillende kleur ogen, zijn linker oog is groen, en zijn rechter oog is blauw (Helaas kan ik geen goede foto ervan vinden)
Hij is sportief gebouwt, hij heeft wel een sixpack, maar erg gespierd is hij weer niet.
Familie: William komt uit een groot rijk gezin, zijn vader werkt voor een grote bank, waar hij de baas is. Zijn moeder houd super veel van luxe, en heeft 17 jarige zus die best verwent is, en arrogant gedraagd.
Geschiedenis: William is een stille jonge man, vroeger is hij best veel gepest, hij heeft twee verschillende kleuren ogen, zijn rechter oog is groen en zijn andere oog is blauw.
En hij is vaak graag alleen, hij behandelt echt iedereen als gelijke.
William is altijd al gek van honden geweest en heeft een mooie husky Riley.
Vroeger heeft ie geen enkele vrienden gehad, toen hij ging studeren ontmoette hij drie mensen waar hij goet mee kon vinden.
Hij kan ook erg melig zijn, hij heeft een goed gevoel voor humor, bijna iedereen kan om hem lachen, behalve zijn ouders..
Hij werkt ook heel graag, en neemt bijna nooit vrij, maar als hij vrij is dan wandelt hij graag met zijn hond, en neemt zijn slaaf altijd mee.
Overig: William heeft een kleine tattoo op zijn schouder staan, van een leeuw.
Ik hoop dat die zo goed, anders hoor ik het wel ^^
[ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 22:09 ]
What is youre favo scary movie?