• Ik was daarstraks aan het kijken voor Lolita kleding en kwam een erg mooie jurk tegen.
    Zoals sommigen weten heb ik een Ball Jointed Doll. (zie fotoboek)

    Ik liet de jurk zien aan een vriend.
    Hij: 'Wauw, erg mooi!'
    Ik: 'Hmja, alleen spijtig dat ik die niet altijd kan dragen'
    Hij: 'Das toch voor uw pop? O.O'
    Ik: -plat-

    --

    Laat ik dezelfde jurk aan mijn ouders zien:
    Mama & papa: Hmm, ja, die is mooi! Zeker!
    *Als het aan hen lag had ik die jurk zo gekregen*

    - even later aan tafel -
    Ik: Je hebt die jurk in verschillende maten, dus hij zou wel zeker moeten passen als we dan mijn maten opmeten.
    Mama: Wacht, is die jurk voor jou? O.O
    *wordt helemaal negatief erover*

    En nu doet mijn mama heel moeilijk en tegendraads, terwijl als het voor mijn pop was geweest, er geen probleem was geweest.
    Hoezo mag ik alleen iets voor mijn pop kopen en niets voor mij? D:

    Waarschijnlijk draait mijn mama wel bij en kan ik hem toch nog kopen, maar dit vond ik toch wel eventjes grappig. Je ziet echt wel dat poppen veeleisende wezentjes zijn. o.o
    Straks wordt ik nog vermoord door mijn doll als ik die jurk echt voor mezelf koop...


    Let the Night embrace you

    Classic lolita 8D Die is moooi :X Maar zou hem niet zou gauw op straat dragen en dergelijke.

    (Bij mij loopt er een kind op school die loopt in cute lolita clothes)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Misschien vinden ze hem gewoon niet geschikt voor jou? Wedden dat als je met een veel braver jurkje komt je hem wel mag kopen?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Je moeder wil je beschermen tegen negatieve reacties misschien? Het is wel een opvallende en wat ouderwetse jurk, waar niet iedereen positief over gaat zijn.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Haha, ik vind de jurk heel leuk!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Die is echt mooi, alleen niks voor school.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik vind die jurk echt mooi! Maar ik wil sowieso allemaal van die jurken uit de 18e eeuw etc (:
    Je ma draait vast wel bij ^^


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    @Endure: Echt? Met Lolita zou ik echt niet naar school durven. Zeker niet met Sweet Lolita. Gewoon op straat zou ik het wel durven. ^-^

    @Sevenfold: Ze weten dat ik wel graag andere kleren wil. Alleen vind ik dat wel erg braaf en nog redelijk normaal, tenzij je iets anders daarmee bedoeld.

    @LetMeBe: Moesten ze me op school daarmee pesten zou ik dat vreselijk vinden. Daarom ga ik ook gewoon normaal naar school en zou ik hem nooit dragen. Als ze op straat naar me staren zou ik het niet zo erg vinden.
    + Ik zou het vooral thuis dragen, dus dat is ook kritiek bespaard. ^-^

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 19:07 ]


    Let the Night embrace you

    Ze zien jouw Doll aan als je zus. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik vind het echt idioot, tenminste, die kleren. Okay voor een verkleedfeestje in dat thema. Maar, ik snap het wel van je ouders hor.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Sodom schreef:
    @Endure: Echt? Met Lolita zou ik echt niet naar school durven. Zeker niet met Sweet Lolita. Gewoon op straat zou ik het wel durven. ^-^



    Dat was de naam die ik zocht, kon er niet meer opkomen :S Ze loopt soms ook in Punk-Loli kleren :S Ik vind het best wel vreemd, zo naar shcool. Apart zijn, oke, maar soms moet je je beetje aanpassen aan waar je bent ;o Maar het jurkje blijft idd wel leuk, niet te overdreven ;]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    OMG! Die is echt prachtig! :3

    Grappig.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Endure schreef:
    (...)

    Dat was de naam die ik zocht, kon er niet meer opkomen :S Ze loopt soms ook in Punk-Loli kleren :S Ik vind het best wel vreemd, zo naar shcool. Apart zijn, oke, maar soms moet je je beetje aanpassen aan waar je bent ;o Maar het jurkje blijft idd wel leuk, niet te overdreven ;]

    Sweet Lolita is leuk voor photoshoots of voor meetings. Dat is echt iets voor vrije tijd. Gothic Lolita valt daarin nog wel een beetje beter mee, al zou ik 't liever ook niet op school dragen. Je hebt gelijk dat je je moet aanpassen aan waar je bent.
    En wordt dat meisje normaal behandeld of pesten ze haar? - benieuwd-


    Let the Night embrace you

    Whaha geniaal :$ wel mooie jurkje trouwens ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sodom schreef:
    (...)
    Sweet Lolita is leuk voor photoshoots of voor meetings. Dat is echt iets voor vrije tijd. Gothic Lolita valt daarin nog wel een beetje beter mee, al zou ik 't liever ook niet op school dragen. Je hebt gelijk dat je je moet aanpassen aan waar je bent.
    En wordt dat meisje normaal behandeld of pesten ze haar? - benieuwd-


    Ze heeft zo'n 'apart vriendengroepje', dus ze is geen loner ofzo en niemand roept haar dingen na of staart ofzo.. Ze kwam zelfs in zo''n speciaal boekje dat aan brugklassers wordt gegeven ;p Iedereen kent haar ook wel.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.