• Ik was gisteravond bij een vriendin blijven buiten spelen in hun tuin, Kijk ik even niet op gsm zie ik dat het 22.20 is! Ik dus snel naar huis hollen.
    M'n ma te zagen dat ik te laat thuis kom en nu mag ik een weekje niet meer naar buiten

    Iemand ook huisarest? De tv is trouwens ook kapot,dus dat is ook een perfecte timing! HELP:|


    All I wanna do is lose control

    Ik heb gelukkig nooit huisarrest :P

    gehad haha..

    Maar dat is wel rot voor je, je houdt het gerust uit een weekje ;) Voor dat je het weet is het zover, en misschien je heel goed gedragen maby helpt dat

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 22:10 ]


    What is youre favo scary movie?

    Ik heb nog nooit huisarrest gehad.
    Een keer kwam ik om 12 uur thuis terwijl ik uiterlijk 10 uur thuis moest zijn. Het enige wat me moeder zei was: 'Als je maar niet elke week om 12 uur thuis komt.' En meer niet. :3


    I like boys who drive cars too slow.

    Eigenlijk is het al jaren geleden dat ik huisarrest heb gehad. Wel heb ik vaak ruzie maar daar blijft het dan ook bij...


    Forever.

    Kan je je excuses niet aanbieden en zeggen dat het nooit meer zal gebeuren ofzo? Want dat is echt vet stom...
    Ik kwam vroeger altijd om half 1 's nachts van de training naar huis en mijn moeder zei er nooit iets van. :')


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik heb nooit huisarest gehad,maar ikben best wel gehoorzaam(cat)


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Oh, da's best klote ja.. ;o
    De enige keer dat ik huisarrest had, waren een paar uurtjes op m'n kamer toen ik een jaar of vijf was, reden weet ik niet meer.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn ouders maken daar eigenlijk nooit een probleem van. Ze willen gewoon weten waar en bij wie ik ben. Ze zeggen eigenlijk nooit echt wanneer ik moet thuis zijn, trouwens.

    Yes, me! >~<
    Nog 1 dag. Niet heel lang meer. Toch was het irritant. Ik heb liever geen huisarrest in de vakantie.


    Mix a little foolishness with your serious plans; it's lovely to be silly at the right moment.

    ik krijg nooit huisarrest haha


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Glasgow schreef:
    Yes, me! >~<
    Nog 1 dag. Niet heel lang meer. Toch was het irritant. Ik heb liever geen huisarrest in de vakantie.


    Eindelijk iemand gevonden! -thank god-


    All I wanna do is lose control

    Roadrunner schreef:
    Ik heb nog nooit huisarrest gehad. Is ook geen straf aangezien ik altijd binnen ben, hahaha.


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Roadrunner schreef:
    Ik heb nog nooit huisarrest gehad. Is ook geen straf aangezien ik altijd binnen ben, hahaha.


    Everything is worse without music.

    Als ik huisarest kreeg zouden mijn ouders het anders om doen. Dat ik buiten moest zijn, in plaats van binnen aan de computer of bij de tv.

    Maar nee ik heb geen huisarest, dat heb ik nooit.


    <3

    DreamHead schreef:
    (...)

    Eindelijk iemand gevonden! -thank god-

    It was unfair, though. Totaal oneerlijk! Maar, ach, is dat het niet altijd?


    Mix a little foolishness with your serious plans; it's lovely to be silly at the right moment.

    Ik dacht eerst: 22:20 is toch niet zo heel laat? Maar toen zag ik je leeftijd op je profiel :'D
    Ik heb echt nog nooit huisarrest gaat, en het lijkt me ook echt verschrikkelijk.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.