• Ik ben de laatste tijd best veel ziek geweest en dus niet al mijn tekeningen van tekenen afgekregen. Bij de laatste opdracht van tekenen moest je eigenlijk 3 tekeningen hebben. Toen zei mijn tekenlerares: 'Je moet er een af hebben.'

    Dus ik er een afgemaakt. Krijg ik vandaag al mijn punten terug. Krijg ik een drie voor die opdracht omdat ik die opdracht niet heb afgemaakt. Maar ze zei zelf dat ik er maar eentje hoefde te maken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Heb ik iemand ooit verteld over die opdracht die ik moest doen met tekenen? Nee? Houden zo! Ik moest 15 tekeningen maken in twee uur tijd.


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Gewoon met je lerares gaan praten, en uitleggen! Praten helpt altijd, zo niet? Ga naar je mentor!

    astridc schreef:
    Gewoon met je lerares gaan praten, en uitleggen! Praten helpt altijd, zo niet? Ga naar je mentor! en als het je het eigenlijk best erg vind gewoon naar de directeur (A) dan word zij lekker op het matje geroepen

    astridc schreef:
    Gewoon met je lerares gaan praten, en uitleggen! Praten helpt altijd, zo niet? Ga naar je mentor!


    Dat is juist het probleem, zij is mijn mentor


    "Ignite, my love. Ignite."

    Capulet schreef:
    Tsja, tegen een leerkracht kan je het nooit halen


    Olive

    Dan heb je in feite toch nog een goede tekening :'D Als je 10 dor 3 tekeningen deelt krijg je 3.3333333... dus dat wil zeggen dat ze je tekening toch nog goed vond, of ze vond het rot om kje minder te geven :'D;
    Maar dat is echt wel smerig van die leerkracht!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Sommige leraren zijn gewoon zo verschrikkelijk verstrooid, en ik weet hoe irritant dat kan zijn.. -__- Misschien is ze gewoon vergeten dat ze jou het privilege heeft gegeven om maar 1 tekening af te hoeven maken?


    ars moriendi