• Omdat ik hier een topic over zag voor Nederland, dacht ik; waarom nu ook niet voor België? Sorry als hier al een topic over is :x

    Ik denk wel dat iedereen nu zijn rapport krijgt vandaag, dus vertel eens. Welk attest hebben jullie? A, B, of C? :3


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Tortuga schreef:
    Huh? Wat is dat? [domme Nederlander]

    A = Geen enkel probleem, je mag doorgaan naar het volgend jaar.
    B = Je kan volgens je leerkrachten de richting niet aan. Je mag over gaan naar het volgend jaar, maar je moet een richting lager. Zakken dus. (als je in ASO zit, kan je dan naar TSO. Als je in TSO zit kan je dan naar BSO) Als je niet wilt zakken kan je gewoon blijven zitten. Je kan ook een B met uitsluiting krijgen. Dan kan je doorgaan naar het volgend jaar in dezelfde 'sector' (ASO, TSO of BSO), maar dat je de richtingen die je leerkrachten dan hebben opgeschreven niet mag volgen.
    C = Blijven zitten, zonder discussie.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    A! (hoera) _O_ (yeah)


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    ik heb een A-tje :'D met 72,7 procent :'D (yeah)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    A


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    A, en ik ben er echt ontzettend blij mee. Ik dacht serieus dat ik een B-attest zou hebben, aangezien mijn cijfers voor het derde trimester enorm gezakt waren. Maar ik ben dus voor alle vakken erdoor. (krul)

    Ik heb wel zelf besloten dat ik ga zakken. Latijn ligt me echt niet. Ik heb besloten wetenschappen te doen, en in het vijfde wetenschappen-moderne talen. (Ik ga nu naar het vierde). Ik blijf wel in het ASO dus. :3

    Pemberley schreef:
    A (dance)
    had echt gedacht dat ik het niet ging halen :X


    Olive

    A :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nightfall schreef:
    A, en ik ben er echt ontzettend blij mee. Ik dacht serieus dat ik een B-attest zou hebben, aangezien mijn cijfers voor het derde trimester enorm gezakt waren. Maar ik ben dus voor alle vakken erdoor. (krul)

    Ik heb wel zelf besloten dat ik ga zakken. Latijn ligt me echt niet. Ik heb besloten wetenschappen te doen, en in het vijfde wetenschappen-moderne talen. (Ik ga nu naar het vierde). Ik blijf wel in het ASO dus. :3

    Da's in ieder geval echt wel 100x leuker dan Latijn haha, veel succes!


    Where there is a sea there are pirates...

    B


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Pyro schreef:
    A (:

    Basisschool:)

    A (';


    Whatever '

    Een A attest :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    A, maar dat wist ik al wel van op voorhand.:Y)

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 21:42 ]


    effort never betrays you

    Captain schreef:
    (...)
    Da's in ieder geval echt wel 100x leuker dan Latijn haha, veel succes!


    Dat hoop ik (cat)
    Bedankt C: