• Okay dus ik ging een allnighter met een van mn vrienden(mijn crush) houden. En hij wou de heletijd weten wie ik leuk vond maar dat ging ik hem echt niet zeggen omdat hij al zo vaak gezegt had dat hij niemand leuk vond en ik dus wist dat ie mij niet leuk vond ((huil)). Dus toen zei ik, "ja als jij nou iemand leuk vond dan zou ik het zeggen in ruil voor als jij het zegt." en toen gaf ie eindelijk toe dat ie iemand leuk vond. en toen hadden we een hele discusie over wie het eerst moet zeggen (enz...enz...). Maar toen zei hij het oppeens en het was een van mn beste vriendinen ((huil)) dus ik ging niet zomaar toegeven dat ik hem leuk vond dus zei ik dat ik iemand anders leuk vond. Toen werd het echt heel awekward en ging ik van msn af en schreef ik op twitter "i lied... ). Toen zei hij na een paar minuten "haha leuke tumblr pagina," en ik :|. Ik was helemaal aan t stressen omdat ie het had gelezen enzo en dat ie mij waarschijnlijk een loner vond die heel wanhoopig is en toen schreef ie na een hele lange stilte, "Ik vind jou ook leuk..." (yeah). Ik was echt zooooooooooo blij (ben ik nogsteeds) maar ik vind het nogsteeds kut dat ie mn tumblr bericht had gelezen :$.

    ik moest dit gewoon even opschrijven en zeggen omdat ik echt fucking blij ben!!!
    (wijze les schrijf nooit iets op tumblr dat mensen tegen je kunnen gebruiken!)


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Gefeliciteerd <3


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Oehh, gefeliciteeerdd! (:


    Opgeven is geen optie.

    Hihi wat leuk ja (:


    -

    aawh. <3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ahh wat lief!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Haha, leuk verhaal om zo te lezen, dat het toch nog goedkomt! Gefeli!


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Dat is leuk! Gefeliciteerd(bloos)

    Ontregeld dat gebroken hartje de site niet?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ahw wel leuk dat het goed is gekomen! <3


    Forever.

    aahh zoo cutie<333
    veel geluk!!


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    ahww,


    <3

    ahww, gefeliciteerd :3

    ahh gefeliciteerd <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Gefeliciteerd (:

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 14:01 ]


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Leuk! & Inderdaad, daarom probeer ik internet en real life zoveel mogelijk gescheiden te houden. ;'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    LENI schreef:
    Ahh wat lief!


    26 - 02 - '16