• Twitter:
    OliverPhelps Oliver Phelps
    Sorry I haven't been on much while I've been on tour. It's going really well. Just played some golf in our down time. Holland's great.

    Sjee ik moet hem tegenkomen O_O Wie gaat er mee alle golfvelden afzoeken? :3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Tadaaaaaaam!



    Rupert Grint, Oliver Phelps en James Phelps waren gisteren in Nederland om een tentoonstelling te openen. Zoals je ziet, is het me gelukt om een handtekening van Oliver en van James te krijgen *-*


    Carry me away, I hope that you don't break.

    IK ben overmorgen in Amsterdam, misschien kom ik ze dan nog wel tegen, hahah. -als ze dan nog in Amsterdam zijn-

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 11:03 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Eurydice schreef:
    Tadaaaaaaam!



    Rupert Grint, Oliver Phelps en James Phelps waren gisteren in Nederland om een tentoonstelling te openen. Zoals je ziet, is het me gelukt om een handtekening van Oliver en van James te krijgen *-*

    Omg *jaloers*. Oliver heeft wel een vage handtekening... Want dat is de bovenste toch? Maar ik wilde ook, van mijn ouders mocht ik niet.

    Wij gaan dinsdagavond, als ze al weg zijn -.-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Renervatio schreef:
    (...)

    OMG!!!
    Nu voel ik mij verdrietig :'(
    Want ik woon heeeelll ver van Amsterdam weg en ga er dus niet heen en kan ze dus niet zien :'(
    Ik wilde Rupert zo graag zien!_O_


    mijn vriendin heeft een handtekening van hem :'D en die gaat ze misschien voor mij kopieren (: want ik kon er zelf niet bij zijn:( mocht niet van mijn moeder:(


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Muh. Ik wilde er ook zijn.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Als hij in belgië hetzelfde komt doen vertrek ik meteen (nerd)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Oppugno schreef:
    (...)
    Omg *jaloers*. Oliver heeft wel een vage handtekening... Want dat is de bovenste toch? Maar ik wilde ook, van mijn ouders mocht ik niet.

    Wij gaan dinsdagavond, als ze al weg zijn -.-
    Oliver is de bovenste, James de onderste (:

    @ Pyro: Woensdag waren Evanna Lynch en Jason Isaacs in Antwerpen (:


    Carry me away, I hope that you don't break.