• ik weet een geheim een erg geheim wat moet ik doen

    Aguamenti schreef:
    Als het te erg is moet je het misschien aan een Vertrouwd persoon vertellen.(bijv. je ouders)maar het licht aan het geheim ik bedoel stel dat iemand is verkracht ja dan moet je het vertellen :] Of schrijf het op een Blaadje Verscheurt het en verbrand het. Maar gewoon geheim houden is het beste behalve als je het vreet aan je gedachten :x
    (de kindertelefoon??)

    Kindertelefoon is een goed idee ja, die hebben ook zwijgplicht en die kun je anoniem bellen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    Kindertelefoon is een goed idee ja, die hebben ook zwijgplicht en die kun je anoniem bellen.
    (ja of zo'n anonieme chat

    Dat zou ik niet doen. Ik zou het sowieso ook koste wat het kost ook proberen voor me te houden en als het er echt uitmoet door middel van schrijven, iemand die ik echt kan vertrouwen erover praten, maar dan op een manier dat het niet duidelijk is over wie of wat het precies gaat.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.