• Wat is daar eigenlijk de bedoeling van? Want echt, neut neut, dat trekt op niks bij mij. Als ik daarop klik verschuift het alleen naar links of rechts, en gaat het buiten de lijnen staan waar de "kantlijn" erdoor zit.

    Het kan natuurlijk ook zijn dat het weer een anti-Safari functie is, zoals de meeste + functies hier :-(

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 18:16 ]

    Hm, daar heb ik geen last van maar ik stoor me er ook niet aan ofzo?


    Everything is worse without music.

    Oh, bij mij werkt het wel gewoon. Leest soms wel fijner voor sommige stukken tekst. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Followill schreef:
    Hm, daar heb ik geen last van maar ik stoor me er ook niet aan ofzo?

    Nee, maar het viel me gewoon op en tsja :-)

    Ik gebruik die nooit eigenlijk.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik gebruik het nooit :'D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik heb het net geprobeerd en bij mij gebeurd hetzelfde als bij jou en ik heb Google Chrome..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mutant schreef:
    Ik heb het net geprobeerd en bij mij gebeurd hetzelfde als bij jou en ik heb Google Chrome..


    They fell in love, didn't they?

    Mutant schreef:
    Ik heb het net geprobeerd en bij mij gebeurd hetzelfde als bij jou en ik heb Google Chrome..


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Mutant schreef:
    Ik heb het net geprobeerd en bij mij gebeurd hetzelfde als bij jou en ik heb Google Chrome..


    Mix a little foolishness with your serious plans; it's lovely to be silly at the right moment.

    Ik verander het nooit. Ik zie hierboven dat het ook bij chrome gebeurd, dus dat ik gá ik ook nooit doen.


    Destroy what destroys you.

    Eigenlijk gebruik ik dat niet echt.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Mutant schreef:
    Ik heb het net geprobeerd en bij mij gebeurd hetzelfde als bij jou en ik heb Google Chrome..


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor