• Nja ik heb 2/3 maanden geleden Paranormal activity gekeken, en was het allang weer allemaal vergeten.
    en nu een paar nachten geleden kon ik niet slapen.
    Ik zag steeds die beelden voor me uit die film en durfde me echt helemaal niet meer te bewegen.
    Dit klinkt misschien echt heel vaag en raar maarja jullie ook wel eens na zo'n film?


    Ivar Oosterloo.

    Nee, want ik weet dat het toch niet echt is(krul)


    ars moriendi

    Je moet je die film gewoon voorstellen met ergens een cameraman die daar rondloopt, of vrolijke muziek op de achtergrond ;p


    Has no one told you she's not breathing?

    Gewoon aan leuke dingetjes denken? :')
    Ik was een keertje bang voor een film toen ik klein was. Maar nu vind ik dat soort films niet 'eng' of wat dan ook. Ook niet na de tijd dat ik er last van heb.

    Tortuga schreef:
    Nee, want ik weet dat het toch niet echt is(krul)


    Ja dat had ik dus ook,
    ikz at ook al heel de tijd: Melissa, ga slapen, is allemaal nep
    maarja


    Ivar Oosterloo.

    Die film vind ik eigenlijk helemaal niet eng :')


    Not all those who wander are lost.

    Niet na zo'm film. Maar sinds ik een boek over Jack the Ripper heb gelezen ben ik bang voor hem. Wat nogal dom is aangezien hij al lang dood is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik haat die film, ik vond hem zó slecht(cat)


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Ja, dat ken ik wel 8D
    Maar oké, ik ben dan ook een schijterd en ga me allemaal vreemde dingen voorstellen en verbeelden en zo, terwijl ik heel goed weet dat er niks is en zo 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    Ja, dat ken ik wel 8D
    Maar oké, ik ben dan ook een schijterd en ga me allemaal vreemde dingen voorstellen en verbeelden en zo, terwijl ik heel goed weet dat er niks is en zo 8D


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Ja, dat ken ik wel. Ik ben totaal niet bang tijdens de film, maar een week later begin ik me plots ongemakkelijk te voelen :')


    Olive

    Tortuga schreef:
    Nee, want ik weet dat het toch niet echt is(krul)


    Love isn't blind, It's retarded.

    Bang van pa? Ik vond die film zo ontzettend slecht! En geloof me, ik ben gauw bang.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Authors schreef:
    Ja, dat ken ik wel. Ik ben totaal niet bang tijdens de film, maar een week later begin ik me plots ongemakkelijk te voelen :')


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Soundeffect schreef:
    Ja, dat ken ik wel 8D
    Maar oké, ik ben dan ook een schijterd en ga me allemaal vreemde dingen voorstellen en verbeelden en zo, terwijl ik heel goed weet dat er niks is en zo 8D


    Daar heb ik dus ook last van. ik weet dat het niet echt is, maar ik heb op zo'n moment gewoon iets te veel fantasie... :)

    Tortuga schreef:
    Nee, want ik weet dat het toch niet echt is(krul)


    Food.