• Zoals jullie vast wel weten, is mijn knie gewoon vertyft. Nu ben ik naar de fysio geweest bij de duurste sportschool OOIT, waar ik dus drie keer per week heen zal moeten om te trainen met die fysiotherapeut. Eigenlijk vind ik dat best wel komisch, want ik wil daar al trainen sinds hij bestaat. Ik had alleen minder zin om 65 euro per maand te geven aan die sportschool, lol.
    Goed, ik weet nu eindelijk wel wat er aan de hand is: Mijn spieren/pezen/botten sturen mijn knie niet goed aan, mijn heupen staan verkeerd, ik heb een pees- en slijmbeursontsteking en de onderkant van mijn knie is ruw.
    Hierdoor mag ik dus gratis sporten (lang leve de verzekering) in een dure sportschool.
    Edit: En mijn archillespees is te kort.
    Ik dacht vandaag: Laat ik al het negatieve omzetten in het positieve.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 14:24 ]


    Ik ben gemeen xoxo

    Ooh sterkte! (flower)


    Follow your dreams. They know the way.

    Ik heb ook een tijd last van mijn knie gehad, maar mijn spieren zijn te slap... Ik mag lekker tussen alle zwetende oude mannen sporten -.-

    Maar sterkte, idd :P

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 14:26 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Haha bedankt. Mijn vakantie gaat dus een soort 'I used to be fat' worden, aangezien hij mij in zes weken moet klaarstomen voor mijn nieuwe schooljaar. Dan ga ik namelijk een sportopleiding doen.
    Het is dan nog lang niet over, maar hij gaat alles op alles zetten om de pijn een stuk te gaan verlichten, hihi.


    Ik ben gemeen xoxo

    Opinion schreef:
    Ooh sterkte! (flower)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.