• Meeeh, nikki ligt in bed (huil)
    Maar wij gaan lekker verder ;D

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 23:00 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    <3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RestlessSoul schreef:
    <3

    <3 back


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Damnn, die arrogante, ik heb er nog nooit zo een meegemaakt :l


    Alis volat propriis.

    Melusine schreef:
    Damnn, die arrogante, ik heb er nog nooit zo een meegemaakt :l

    Huh?


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    Huh?

    Neenee niet jij ;o Sorry ik heb niet echt gekeken waar het in het offtopic over ging, ik had het over een bepaalde arrogante persoon op het forum ;p
    Jij bent echt niet arrogant, ik heb je gedichten gelezen, ik vind je sterk
    (flower)


    Alis volat propriis.

    Melusine schreef:
    (...)
    Neenee niet jij ;o Sorry ik heb niet echt gekeken waar het in het offtopic over ging, ik had het over een bepaalde arrogante persoon op het forum ;p
    Jij bent echt niet arrogant, ik heb je gedichten gelezen, ik vind je sterk
    (flower)

    Ik dacht al van wtf?! Er staan verschillende gedichten van mij waarin ik me down voel en reacties en dan komt er zoiets...

    Nou ja, bedankt <3


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    Ik dacht al van wtf?! Er staan verschillende gedichten van mij waarin ik me down voel en reacties en dan komt er zoiets...

    Nou ja, bedankt <3

    Natuurlijk niet, echt sorry, ik zal er de volgende keer even op letten ;$ Ik was even zwaar frustrated door dat mens en het moest er eventjes uit :x


    Alis volat propriis.

    Melusine schreef:
    (...)
    Natuurlijk niet, echt sorry, ik zal er de volgende keer even op letten ;$ Ik was even zwaar frustrated door dat mens en het moest er eventjes uit :x

    Never mind, joh, iedereen heeft zo z'n problemen, zoals je ziet...


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    Never mind, joh, iedereen heeft zo z'n problemen, zoals je ziet...


    Dat is waar


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ever schreef:
    (...)

    Dat is waar

    En bij sommigen zijn ze erger dan bij anderen, dat dan weer wel... -ik denk nu dus aan mensen die op het foute pad zitten-


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    koffie.


    There's power in the words you whisper.

    Harrison schreef:
    koffie.

    Dat is lekker :9~


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    Dat is lekker :9~

    Heb ik net gedronken.
    Dat van mijn moeder staat er nog.
    Té verleidelijk om niet op te drinken.


    There's power in the words you whisper.

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    En bij sommigen zijn ze erger dan bij anderen, dat dan weer wel... -ik denk nu dus aan mensen die op het foute pad zitten-


    We hebben tenminste mensen die aardig zijnn en helpen


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    @Melusine, wie bedoel je dan :O?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.