be broer heeft voor me zus en ik na een tijd lang zeuren de sims 2 gedownload --' toen heb ik vanaf vorige week elke dag gevraagd of tie op me pc komt nouja vandaag kon het eindelijk :'D maar toen heeft hij beloofd dat hij het in de middag zou doen oke heeft heeft de soms er op gezet maar er moest nog een andere programma bij en dat had hij ook beloofd er toen op te zetten en je kan al raden dat deed hij niet --' hij zei tegen mij dat hij het niet deed omdat hij het te warm vond (het is een paar knopjes intikken en uitleggen that's it) --' toen heeft hij een uur geslapen --' en toen heeft hij beloofd dat hij het vanavond zou (en ook aan me vader) nou wat doet tie komt er een vriend van hem hier nu ben ik een beetje verdrietig en heel boos omdat ik continu moet zeuren voor iets dat makelijk kan ben echt boos op hem
en ik heb net iets te horen gekregen dat best erg is o.o (nee niemand is dood :') ) maar dat zeg ik maar niet voor die gene privacy
i really need a hug right now (weet veel zurren is vermoeiend vooral samen met andere dingen >.< )
[ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 19:44 ]
Shoganai i ne~