• be broer heeft voor me zus en ik na een tijd lang zeuren de sims 2 gedownload --' toen heb ik vanaf vorige week elke dag gevraagd of tie op me pc komt nouja vandaag kon het eindelijk :'D maar toen heeft hij beloofd dat hij het in de middag zou doen oke heeft heeft de soms er op gezet maar er moest nog een andere programma bij en dat had hij ook beloofd er toen op te zetten en je kan al raden dat deed hij niet --' hij zei tegen mij dat hij het niet deed omdat hij het te warm vond (het is een paar knopjes intikken en uitleggen that's it) --' toen heeft hij een uur geslapen --' en toen heeft hij beloofd dat hij het vanavond zou (en ook aan me vader) nou wat doet tie komt er een vriend van hem hier O.o nu ben ik een beetje verdrietig en heel boos omdat ik continu moet zeuren voor iets dat makelijk kan :@ ben echt boos op hem :@

    en ik heb net iets te horen gekregen dat best erg is o.o (nee niemand is dood :') ) maar dat zeg ik maar niet voor die gene privacy (huil)

    i really need a hug right now (huil) (weet veel zurren is vermoeiend vooral samen met andere dingen >.< )

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 19:44 ]


    Shoganai i ne~

    Zo'n drama is 't nou ook weer niet :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    probeer het heerst en abn te schrijven, en dan kan ik je helpen of een hug geven..


    They fell in love, didn't they?


    Follow your dreams. They know the way.

    hmmm, installeren en al die shit is niet moeilijk hoor.


    They fell in love, didn't they?

    Zeuren met heet weer, levert zelden de gewenste resultaten op


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Backyard schreef:
    Zo'n drama is 't nou ook weer niet :')

    nee echt serieus me broer is authisties en pdd-nos dus je moet freaking veel zeuren >.< en als ik iets vraagt beloofd hij het wel maar hij komt het pas na 1week tot een maand later na zoals dit en dan zeur ik nog elke dag O.o

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 19:48 ]


    Shoganai i ne~

    Dat kun je toch wel zelf? Zo moeilijk is het downloaden en installeren van een spel niet.


    I live for the applause, you will die for it.

    Dislike schreef:
    hmmm, installeren en al die shit is niet moeilijk hoor.
    ik moet een programma hebben anders lukt het niet en het staat verdeeld over 4 bestanden en ik ben neit goed in pc's ;'D


    Shoganai i ne~

    Ja, die jongen heeft met dit weer ook wel betere dingen te doen hoor. Ik snap hem wel. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Backyard schreef:
    Zo'n drama is 't nou ook weer niet :')


    I like boys who drive cars too slow.

    Backyard schreef:
    Zo'n drama is 't nou ook weer niet :')


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Backyard schreef:
    Zo'n drama is 't nou ook weer niet :')


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co