• Ik wil graag mijn haar knippen als die foto naast ! zou het mij staan

    ik verwacht serieuze reactie,s

    mod-edit: Foto weggehaald op vraag user

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 19:42 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 maart 2014 - 20:55 ]

    CountMeIn schreef:
    Ik heb met haar serieus proberen te praten. Ik had respect voor haar, ik legde mijn standpunt uit en probeerde haar te begrijpen. Ik was op dat moment de énige die respect toonde, en normaal met haar probeerde te praten? Wat krijg ik? Een grote bek en een verhaaltje over hoe ze werd opgepakt door de politie.
    Ja, dan kun je opfucken van mijn part, dan ga ik ook kidnerachtig zijn, dan ga ik ook over mijn lijntje.


    Deed ik niet normaal ? D;


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Progeny schreef:
    Ja, of je blijft juist op dat moment de volwassene?:'D
    Bereik je vaak veel meer mee, 'k snap dat je een ruzie leuk vind, da's ook echt geweldig op zijn tijd. Maar het is laf door te gaan als ze er niet is.
    :W

    Ik ben toch ook dorrgegaan toen ze er wél was? En ik weet dondersgoed dat als ze terug is, ze iedere reactie gaat lezen.


    Let it come and let it be

    Progeny schreef:
    Ja, of je blijft juist op dat moment de volwassene?:'D
    Bereik je vaak veel meer mee, 'k snap dat je een ruzie leuk vind, da's ook echt geweldig op zijn tijd. Maar het is laf door te gaan als ze er niet is.
    :W

    Meeeeh, nu begin jij ook te zeuren. Dit zal vast ook op een ruzie uitlopen


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Als ze dat ziet wát dan? Gaat ze dan vertellen hoe ze "raar gekledde mensen" in elkaar sloeg?

    Dan stuurt ze een baby-verkrachtende moordenaar op ons af :|

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 14:34 ]


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Ik ben toch ook dorrgegaan toen ze er wél was? En ik weet dondersgoed dat als ze terug is, ze iedere reactie gaat lezen.


    Over dat eerste, daar zei ik toch ook helemaal niets over?:'D
    En da's fijn voor je, dat je dat weet.(cat)
    Maar je kunt ook overdrijven hea. :Y)


    everything, in time

    Fellatio schreef:
    (...)

    Deed ik niet normaal ? D;

    Op het moment dat ik normaal met haar probeerde te praten, en vertellen dat hoe ze zich gedroeg, niet veel hielp. Toen was jij er niet. Iedereen die toen in dat topic was, schold haar uit, en schreeuwde naar haar.


    Let it come and let it be

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Meeeeh, nu begin jij ook te zeuren. Dit zal vast ook op een ruzie uitlopen


    Jij vat het op als zeuren.
    Ik ben niet boos of zo, ik kan niet eens boos zijn op Sevda, ik zeg alleen wat ík denk.x]


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Over dat eerste, daar zei ik toch ook helemaal niets over?:'D
    En da's fijn voor je, dat je dat weet.(cat)
    Maar je kunt ook overdrijven hea. :Y)

    Dan is het maar overdrijven, ik pas me aan aan mijn medemens (lees: Topicmaakster)


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Op het moment dat ik normaal met haar probeerde te praten, en vertellen dat hoe ze zich gedroeg, niet veel hielp. Toen was jij er niet. Iedereen die toen in dat topic was, schold haar uit, en schreeuwde naar haar.

    Jah, en jij kwam ons niet steunen D':
    Maar tjah, wat doe je ertegen. :p
    En ze schold ons niet persoonlijk uit.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 14:36 ]


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Progeny schreef:
    (...)

    Jij vat het op als zeuren.
    Ik ben niet boos of zo, ik kan niet eens boos zijn op Sevda, ik zeg alleen wat ík denk.x]

    Same.


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Op het moment dat ik normaal met haar probeerde te praten, en vertellen dat hoe ze zich gedroeg, niet veel hielp. Toen was jij er niet. Iedereen die toen in dat topic was, schold haar uit, en schreeuwde naar haar.

    Ach, ik hield me nog redelijk in anders was mijn reactie veeeel gemeener geweest ;D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Op het moment dat ik normaal met haar probeerde te praten, en vertellen dat hoe ze zich gedroeg, niet veel hielp. Toen was jij er niet. Iedereen die toen in dat topic was, schold haar uit, en schreeuwde naar haar.


    Aha ok, nee maar toen ik dr nog niet 'kende' deed ik nog wel normaal [was toen in die topic; steen & spinal] mja als zij geen respect toont voor andere muziek en voor emo's enal en mij gaat uitmaken als emo terwijl die foto totaal geen emo is en mij gaat vragen voor een trio o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Dan is het maar overdrijven, ik pas me aan aan mijn medemens (lees: Topicmaakster)


    Datvaltmeeenbeetjevanjetegenduswandeliknuhettopicuitvooreriddruziegaatkomen


    everything, in time

    FireDust schreef:
    (...)
    Jah, en jij kwam ons niet steunen D':

    Omdat ik er van was overtuigt, dat iedereen fouten maakt, en een nieuwe kans verdient. Maar toen ik haar de kans gaf, stak ze een mes in mijn rug.


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Same.


    Loooool. 'Ik ben boos op Sevda,' zegt Sevda.(bloos)


    everything, in time