• Well, het spel gaat alsvolgt:
    Je zet je ipod op shuffle, en welk liedje dan komt beschrijf je wat je bij dat liedje voelt. Wat voor een herinneringen ofzo?

    p.s: Ik weet niet of dit topic bepaalt, anders: sorry!


    Neem risico's

    Realized schreef:
    Well, het spel gaat alsvolgt:
    Je zet je ipod op shuffle, en welk liedje dan komt beschrijf je wat je bij dat liedje voelt. Wat voor een herinneringen ofzo?

    p.s: Ik weet niet of dit topic al bestaat, anders: sorry!


    Neem risico's

    Oh faal, die ging dus mis ^^. ik deed quote ipv wijzigen.


    Neem risico's

    die is er al, met mp3 test :P


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=86974

    hierzo:P


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik heb geen iPod


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    BigTimeLove schreef:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=86974

    hierzo:P

    Nee, dat is net iets anders (:


    Felix

    Point Blank - Kane. (:


    It ain't broke, so don't fix it.

    Marrow schreef:
    Ik heb geen iPod

    Ik ook niet ):


    26 - 02 - '16

    @Marrow&Rebirthing; je hebt er niet per sé een iPod voor nodig. Je kan alles gebruiken waar een Shuffle-functie op zit. Je kan het zelfs op de computer doen, met Windows Media Player.

    EDIT: Bedoel je dat jij zeg maar begint met een liedje en dat de volgende persoon zijn gevoelens daarbij beschrijft en dat die dan een nieuw liedje neerzet voor een de volgende?

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 22:04 ]

    Incubus schreef:
    @Marrow&Rebirthing; je hebt er niet per sé een iPod voor nodig. Je kan alles gebruiken waar een Shuffle-functie op zit. Je kan het zelfs op de computer doen, met Windows Media Player.


    Oh.. Je hebt gelijk XD
    FF proberen dan XD
    Aha.

    Bright lights, Bigger city - Cee Lo Green

    Ik voel me heel blij bij dat liedje (:


    26 - 02 - '16

    Oké lets start then.

    I'd Hate To Be You When People Find Out What's This Song About - Mayday Parade.

    Het doet me denken aan een relatie die ik had waarin ik álles deed, maar de jongen er gewoon niks aan deed en alles fout deed en gewoon 'sorry' zei, zonder het ook maar te menen. Dat súcks, als je écht van iemand houdt.

    Atmosphere schreef:
    Oké lets start then.

    I'd Hate To Be You When People Find Out What's This Song About - Mayday Parade.

    Het doet me denken aan een relatie die ik had waarin ik álles deed, maar de jongen er gewoon niks aan deed en alles fout deed en gewoon 'sorry' zei, zonder het ook maar te menen. Dat súcks, als je écht van iemand houdt.


    He... Zoiets heb ik ook meegemaakt. Maar dan iets anders... ):
    That sucks really ):


    26 - 02 - '16

    If it means a lot to you - A day to remember.
    Heel veel pijnelijke herinneringen.


    all I want is the taste that your lips allow

    Rebirthing schreef:
    (...)

    He... Zoiets heb ik ook meegemaakt. Maar dan iets anders... ):
    That sucks really ):


    Iknow, daarom is dat liedje wat een 'mooi' liefdesliedje hoort te zijn, eigenlijk best een zielig nummer. (voor mij dan)

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Iknow, daarom is dat liedje wat een 'mooi' liefdesliedje hoort te zijn, eigenlijk best een zielig nummer. (voor mij dan)


    Zulke gevoelens heb ik ook bij liedjes zoals:
    Set fire to the rain- Adele en You don't love me - Caro Emerald


    26 - 02 - '16