• Vandaag worden we gebeld, of je overgaat of niet. Maar me mentor maakte ons altijd bang van als je 2 of meer te kort staat word je van school getrapt. En ik sta 2 te kort. Dus ik zit hier al vanaf 12 uur echt zo van BEL DAN BEL DAN. ik ben zo bang dat ik van school word getrapt. Maar net kreeg ik te horen dat me vriendin overgaat met 4 te kort. Maar zij zit in Gymnasium klas dus volgens mij is dat anders. Omg ik stress hem hier alles. Gaan jullie BTW wel over?

    Het komt wel goed! En jep, ik ben door D:


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Weet ik nog niet zeker, terwijl het allemaal zo vet goed ging. Ik wil zo graag over.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ja, ik ga over.

    Huh, dat zou wel heel erg streng zijn zeg. Like wow. Ja ik ga sws over. Thank God. echt mn halve klas zit in de stress, en ik kan gewoon alles verkloten. Wel relaxt.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik ben wel over, als het goed is :'DD
    Maar het is toch al heel laat o.o Tot hoe laat kun je gebeld worden dan?


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik weet het niet. Vrijdag krijg ik mijn rapport, en ik ben een twijfel geval. Ik moet dus nog 2 dagen in spanning wachten of ik mijn examenjaar in mag of niet(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Komt vast wel goed.
    En ook ik ben over!


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Astronauts schreef:
    Ik ben wel over, als het goed is :'DD
    Maar het is toch al heel laat o.o Tot hoe laat kun je gebeld worden dan?
    Ik weet het niet. Kinderen van de Gymnasium klas worden nu pas gebeld, sow ik denk dat we zo ook nog worden gebeld.

    Created schreef:
    Huh, dat zou wel heel erg streng zijn zeg. Like wow. Ja ik ga sws over. Thank God. echt mn halve klas zit in de stress, en ik kan gewoon alles verkloten. Wel relaxt.


    Food.

    Ik ga met gemak over, en ik maakte me meer zorgen of ik nog steeds een 8,5 voor Nederlands stond, zodat het een 9 afgerond is. Maar Iman, je moet echt over.


    wth.

    Ik duim voor je!
    Zelf ga ik wel over, vandaag mijn eerste onvoldoende van de hele periode gehaald: een 1 x)
    Maar dat boeit niet, ik sta alsnog een zeven voor dat vak. En voor de rest geen tekorten :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Weet ik morgen pas. Ik heb echt stress. D:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Je mag vast wel over joh!
    Ik kon wel over naar 5 VWO maar heb er zelf voor gekozen om naar 5 Havo te gaan. Nu doe ik examens! :S


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Ik ben nog niet gebeld :x Dus waarschijnlijk wel :x
    Bij ons is het namelijk; als ze je niet bellen, mag je morgen komen om je diploma.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 17:36 ]


    Olive

    1707 schreef:
    Ja, ik ga over.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse