• Hoi! Ik wil weer eens weer wat anders met mijn haar doen want momenteel heb ik zo'n soort kapsel en dat vind ik zo saai want dat heb ik altijd al.

    Nu wil ik heel graag een pony maar dat gaat niet. Volgens mijn moeder komt dat door mijn kruin. Als ik een pony neem, dan blijft dat twee dagen goed zitten en dan komt er een gigantische scheiding in die niet meer goed te krijgen is. Heeft iemand hier tips voor om er voor te voor te zorgen dat je pony zo of zo blijft zitten en NIET zo. Want dat laatste gebeurd dus bij mij, ik krijg er die verdomde scheiding in.


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    Elke dag je pony föhnen en stijlen, met super veel haarlak? x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Niet in de wind gaan? :x


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Zoals hier boven, fohnen en stijlen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Vossensnuit schreef:
    Elke dag je pony föhnen en stijlen, met super veel haarlak? x'D

    En dan nog :'D Met een beetje wind of regen is die weer verpest


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    vooral na het douchen het goed borstelen/kammen zoals je het wilt, en dan uit zijn eigen laten drogen

    Zo heb ik et gedaan met me scheve scheiding enzo


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you