• Ja. En ik voel me er schuldig bij. Want er zijn honderdduizendmiljoen mensen die het erger hebben en die écht mogen klagen.. Maar ik kan er gewoonweg niets aan doen. Ik ben de laatste tijd srsly pessimistisch. Ik voel me vies in mijn eigen huis, ik kan me nooit fijn voelen, ik krijg altijd kritiek van mijn ouders en wordt altijd als last beschouwd. Ik doe toch net hetzelfde als mijn broer, maar als ik dat zeg ben ik uitzondering.
    Ik kan echt flippen de laatste tijd en dat maakt alles alleen maar erger. Ik kan ook sterk overdrijven in meningsuiting en ik weet dat dat mijn fout is.. Maar dit keer voel ik me gewoon niet meer goed in mijn vel.
    Ben ik de enige?

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 15:14 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Nee
    En ik verveel me ook nog eens te pletter
    Kom gezeliig naar Goes


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    nee dat heb ik ook wel is hoor ;x


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Je bent niet alleen.Ik verveel mij ook.
    Vrienden heb ik niet echt om mee af te spreken.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Leavin schreef:
    Je bent niet alleen.Ik verveel mij ook.
    Vrienden heb ik niet echt om mee af te spreken.
    The same here


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Blegh etzelfde.. + ik heb me haren in een staart anders is et nog warmer, alleen dan krijg ik er koppijn van -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Awwh. Dat is echt kut. En nee hoor, je stelt je niet aan. Kijk, mensen kunnen misschien wel grotere problemen hebben, maar dit is heel belangrijk en kut voor jou. Klaar. Dan maakt het niet uit of dat van andere 'groter' is. Dat van jou is óok de moeite waard, maakt niet uit hoe klein het is.

    Ik weet hoe je je voelt. Ik heb me ook echt een hele tijd zo gevoeld. 2 weken ofzo. Ohh, wat was dat vreselijk.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 15:22 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Nee, je bent helemaal niet de enige. De laatste dagen voel ik me ook echt zo rot, en vooral als het gaat om meningsuiting. Ik zeg dan gewoon wat ik ervan vind, en ik probeer het op zo'n nette mogelijke manier te doen, maar altijd, maar dan ook altijd valt het verkeerd bij mijn ouders en worden ze weer boos op me. Dat is echt zo irritant. Dan kijk ik ook echt niet uit naar de vakantie. Het enige wat me dan ook een beetje op de been houd is Quizlet... Als je wilt praten, PB me maar gewoon, hoor. (: I know how it feels.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Dat heb ik ook wel eens gehad, ja. Best vervelend... Maar ik ben er uiteindelijk overheen gekomen en nu ben ik al een tijdje weer enorm vrolijk :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dat gevoel is maar tijdelijk ;)
    Doe iets leuks enzo, verzet die gedachten...
    Het maakt niet heel erg veel uit, ik ben al mijn hele leven pessimistisch, sarcastisch, ... dat is mijn karakter en ik voel me toch goed zelfs té goed in mijn vel. :Y)

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 15:20 ]


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Ah nee jo iedereen heeft zo zijn periode's
    Het hoord gewoon bij de pubertijd en je komt er nu achter hoe je wel en niet wil zijn.
    Dus het is alleen maar fijn dat het je opvalt dat je iets niet wil doen.
    En je moet gewoon tegen je ouders zeggen als ze kritiek hebben.
    he ik zit in me pupertijd laat me
    En het dat je niet lekker in je vel zit komt door de hormomen die schieten alle kanten op.
    Je moet gewoon proberen om van alles maar het beste in te zien = )
    ik weet dat het soms moeilijk is maar het dat is het leven nou eenmaal :D
    suc6 !
    xx