• Pfff, ik heb echt respect als je nu kan slapen in deze warmte. ik slaap op zolder, en ik ging daar proberen te slapen, maar het is daar bijna een sauna haha.

    nog meer mensen die er last van hebben?

    [ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 23:35 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Quidagis schreef:
    (...)

    ik ben soms best gestoord inv de winter loop ik met een shirtje buiten. heb niet eens koud.


    ghehe ik loop ook vaak in t-shirt in winter allleen in me kamer bij me pa als ik daarkom ben ik dus fcking moe en heb het dus dan al koud ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik kan ook niet slapen van de warmte, wat wil je, het is hier binnen 26°C ><


    Let us die young or let us live forever.

    ik wordt nu toch best wel moe, dus ik ga proberen op de bank te slapen, omdat mijn kamer nog steeds te warm is hahaha. weltrusten (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    GOTCHAx schreef:
    Ik kan ook niet slapen van de warmte, wat wil je, het is hier binnen 26°C ><
    op mijn kamer zal het wel in de 30 zijn denk ik. en in de woonkamer is het hier 24.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik heb daar ook last van, het is snikheet in mijn kamer. Voordeel daarvan is wel dat ik nu sinds lange tijd weer aan het schrijven ben, omdat ik toch niet kan slapen :')


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik slaap in het southterrain, zeg maar onder de grond, en daar is het héérlijk koud _O_


    Destroy what destroys you.

    Nog een zolder'slaper' hier. Krijg spontaan insomnia.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik kan ook niet slapen hoor :S gelukkig heb ik nu vakantie en kan ik opblijven xD anders had ik echt een probleem gehad


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Ik kan ook niet slapen hoor :S gelukkig heb ik nu vakantie en kan ik opblijven xD anders had ik echt een probleem gehad


    Ik ben nu ook nog klaar wakker, ben blij dat ik woensdag pas hoef, dus ik ben echt hartstikke blij als ik morgen avond wel kapot moe ben.

    Ik kan niet vroeg slapen. maar moet er wel half 8 af..
    & dat maakt me best kapot


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ja, Ik heb voor het eerst in mijn leven zonder deken geslapen denk ik. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb in de nacht nog m'n matras naar beneden gezuild. Ging daar maar slapen, het was veel te heet in mijn kamer. -nu nog steeds trouwens-


    wth.

    ik heb lekker op de bank geslapen hahahah.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik heb echt heerlijk geslapen, maar ik was ook echt doodmoe. En de ventilator stond op de hoogste stand en die staat nu weer de hele dag aan op die hoge stand en ik blijf de hele dag beneden.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    In mijn kamer was het helemaal niet warm, en ik heb gewoon goed geslapen. Het gordijn en het raam waren de hele dag dicht gebleven, dus was het nog redelijk koel (wel een beetje muf). Sowieso is mijn kamer op de begane grond. (:

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 10:08 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik kon niet slapen omdat ik geen kussen had, maar last van de warmte heb ik niet echt. Alleen overdag.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.