• Pfff, ik heb echt respect als je nu kan slapen in deze warmte. ik slaap op zolder, en ik ging daar proberen te slapen, maar het is daar bijna een sauna haha.

nog meer mensen die er last van hebben?

[ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 23:35 ]

If you spread your wings, you can fly away with me.

Fellatio schreef:
    1 woord;

Ventilator

die ajb niet te veel lawaai maakt, want ik lig nu wakker van de ventilator ipv de warmte...

twizzle schreef:
    (...)jaloers (:

ik slaap sowiso niet voor 2 uur dus ben nog wel ff wakker.

Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

Leeuwarden schreef:
    (...)
    die ajb niet te veel lawaai maakt, want ik lig nu wakker van de ventilator ipv de warmte...

ghehe ik ben gewend met beetje lawaai (: ik word gek van complete stilte alleen die ik heb maakt niet zo veel lawaai

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

het eerste wat ik morgen tegen mijn moeder ga zeggen is dat ze een ventilator moet kopen haha.

twizzle schreef:
    het eerste wat ik morgen tegen mijn moeder ga zeggen is dat ze een ventilator moet kopen haha.

haha moet je doe(Y)

mijn kamer is algemeen vrij koud. vorig jaar warem me ramen aan de binkant bevroren(lol)(lol)

Quidagis schreef:
    mijn kamer is algemeen vrij koud. vorig jaar warem me ramen aan de binkant bevroren(lol)(lol)
    bij mij heeft het een keertje zo hard geregent, dat het door mn dak heen kwam ;o

Quidagis schreef:

kamer bij me pa is zomers echt freaking benauwd, en in de winter een vrieskist

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Het eerste wat ik dacht toen ik je titel las was 'om te slapen', dus je bent niet de enige. ><

Fellatio schreef:
    (...)

ja dat is bij mij dus ook haha

Ik zit op zolder, het is niet te hárden ;x Thank god, ik heb een ventilator.

Behind the laughter it actually means something.

twizzle schreef:
    (...)bij mij heeft het een keertje zo hard geregent, dat het door mn dak heen kwam ;o

dat hat ik ook lag ik te slapen kreeg ik opeen druppel op me neus. je moet eens weten hoe snel ik overeind zat in me bed.

Fellatio schreef:
    (...)

ik ben soms best gestoord inv de winter loop ik met een shirtje buiten. heb niet eens koud.

Quidagis schreef:
    (...)

dat hat ik ook lag ik te slapen kreeg ik opeen druppel op me neus. je moet eens weten hoe snel ik overeind zat in me bed.
    hahaha ja bij mij was het zeg maar de rand van mijn bed die achter mijn hoofd zit

maar goed ik ga naar buiten, ik vint altijd prettig buiten te lopen als donker is. slaap lekker alvast

[ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 0:09 ]