• Ik kwam deze foto tegen en toen had ik echt zoiets van: Is dat Mary-Kate Olsen? Die is ook veranderd:X


    You just made my day;D

    Hooligan schreef:
    @ iedereen die Atmosphere quote.
    En jullie vragen je af waarom ze een eetstoornis had. Jezus.
    En oja, ze is niet dík geworden, sukkels. Het ligt aan de foto en haar gezicht op de eerste, en op de tweede is ze sowieso niet dik, en als jullie dat al vinden dan is het het shirt. Zij, is écht níet dik godverdomme.

    Amen. _O_


    Life is a beautiful struggle

    Hooligan schreef:
    @ iedereen die Atmosphere quote.
    En jullie vragen je af waarom ze een eetstoornis had. Jezus.
    En oja, ze is niet dík geworden, sukkels. Het ligt aan de foto en haar gezicht op de eerste, en op de tweede is ze sowieso niet dik, en als jullie dat al vinden dan is het het shirt. Zij, is écht níet dik godverdomme.


    Sorry hoor, maar ik kijk ook naar haar schouders en haar benen & omdat ze eerst zo dun was lijkt het raar, ja, dan mag ik wel zeggen dat ze dik geworden is, want ze is sowieso dikkér geworden.

    goddamnit.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    PEDOBEAR schreef:
    ligt het aan mij of is ze minstens tien kilo aangekomen?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Op die eerste foto lijkt ze echt oud..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hooligan schreef:
    @ iedereen die Atmosphere quote.
    En jullie vragen je af waarom ze een eetstoornis had. Jezus.
    En oja, ze is niet dík geworden, sukkels. Het ligt aan de foto en haar gezicht op de eerste, en op de tweede is ze sowieso niet dik, en als jullie dat al vinden dan is het het shirt. Zij, is écht níet dik godverdomme.


    Je hoeft niet zo agressief te reageren. (": Ik geef mijn mening, als je deze foto vergelijkt met eerst is ze echt een heel stuk aangekomen. En als ik het nu zo zie, is ze ook echt wel richting mollig te noemen. Maar dat kan ook aan de foto liggen.


    Numbers.

    Ik vind haar mooi, normaal (als je dat als een compliment mag zien, dan bedoel ik niet graatmager) ook al trekt ze op de eerste foto een raar gezicht.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ohio schreef:
    ik vind dat ze er wat voller uit ziet, maar ze is mooier dan toen ze zo graatmager was.

    Pff hoe durven mensen in hémélsnaam te zeggen dat ze dik is.
    OT: Tsja, iedereen veranderd, en ik vind het anders nog meevallen, ik heb erger gezien haha lol


    Alleen maar tranen van geluk

    Hooligan schreef:
    @ iedereen die Atmosphere quote.
    En jullie vragen je af waarom ze een eetstoornis had. Jezus.
    En oja, ze is niet dík geworden, sukkels. Het ligt aan de foto en haar gezicht op de eerste, en op de tweede is ze sowieso niet dik, en als jullie dat al vinden dan is het het shirt. Zij, is écht níet dik godverdomme.

    Allemaal onzekere meisjes die zelf alleen maar bezig zijn met hun gewicht.


    ars moriendi

    She's getting fat.
    Vroeger had ze anorexia, als ze zo voort doet heeft ze sebiet nog obesitas. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Set van beastly misschien


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Oh come ón. Ik heb haar altijd al bloedmooi gevonden & ze heeft een geweldige kledingstijl. Misschien heeft ze gewoon een keertje géén 20 kilo make-up op, has that popped into your minds?


    It's time to be happy again.

    Ze ziet er uit als een omaatje met identiteitscrisis XD


    Life is hard and then we die

    Tortuga schreef:
    (...)
    Allemaal onzekere meisjes die zelf alleen maar bezig zijn met hun gewicht.

    Dan is ook een beetje raar om te zeggen aangezien je dan aan het vooroordelen bent.

    Achja, ze had vast gewoon een make-up loos dagje en dat wijde shirt geeft haar niet echt een vorm.


    I recycle my thoughts.