• Ik kwam deze foto tegen en toen had ik echt zoiets van: Is dat Mary-Kate Olsen? Die is ook veranderd:X


    You just made my day;D

    PUKKELxDING schreef:
    Ze ziet er uit als een omaatje met identiteitscrisis XD

    Ghehe :3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Die kleren maken haar ook dikker,


    <3

    Atmosphere schreef:
    Ew, ze is dik geworden D:


    Haar hoofd alleen , denk ik.


    Food.

    Tortuga schreef:
    (...)
    Allemaal onzekere meisjes die zelf alleen maar bezig zijn met hun gewicht.

    Lol maar dat ben ik zelf ook (krul)

    Deze foto hieronder is van 2 mei, ze is niet aangekomen, het is de kleding, de geen makeup en de foto gewoon urgh

    Ok foto doet het niet, wait a sec.
    Kak

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 19:18 ]

    Dit is dik. Now shut the fuck up okay.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Die ziet er slecht uit! O.o


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Pemberley schreef:
    idunno


    Love isn't blind, It's retarded.

    PUKKELxDING schreef:
    Ze ziet er uit als een omaatje met identiteitscrisis XD


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Tortuga schreef:
    Ik denk bij haar en haar zus altijd dat die twee dood ongelukkig zijn for some reason..


    dead is easy, life's harder. ~

    O my goood, dat sommige mensen haar echt dik vinden.
    Allemachtig, kennen jullie het woord 'normaal' niet?
    Bah, ik heb daar echt een hekel aan.
    Alsof maatje zero zo mooi is. Dat vind ik echt het aller- aller- allerlelijkste aan een persoon...
    Getver, ik wil liever niet dat mijn botten uitsteken en mijn benen met mijn handen zijn te omsluiten.
    Ook al vinden veel meisjes het mooi: het is NIET mooi.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Eve schreef:
    (...)
    Dan is ook een beetje raar om te zeggen aangezien je dan aan het vooroordelen bent.

    Achja, ze had vast gewoon een make-up loos dagje en dat wijde shirt geeft haar niet echt een vorm.


    Het is zo makkelijk om af te reageren op beroemde mensen en op de manier waarop ze eruit zien. Dat getuigt van weinig zelfvertrouwen als je iemand die van maatje xs naar s is gegaan meteen dik noemt. Ben benieuwd hoe iedereen die Atmosphere quote eruit ziet.


    ars moriendi

    Hilfiger schreef:
    Oh come ón. Ik heb haar altijd al bloedmooi gevonden & ze heeft een geweldige kledingstijl. Misschien heeft ze gewoon een keertje géén 20 kilo make-up op, has that popped into your minds?


    We accept the love we think we deserve.

    Tortuga schreef:
    (...)

    Het is zo makkelijk om af te reageren op beroemde mensen en op de manier waarop ze eruit zien. Dat getuigt van weinig zelfvertrouwen als je iemand die van maatje xs naar s is gegaan meteen dik noemt. Ben benieuwd hoe iedereen die Atmosphere quote eruit ziet.

    Wannabe anorexics prolly.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hilfiger schreef:
    Oh come ón. Ik heb haar altijd al bloedmooi gevonden & ze heeft een geweldige kledingstijl. Misschien heeft ze gewoon een keertje géén 20 kilo make-up op, has that popped into your minds?

    Dat denk ik er dus ook van. Ze is echt mooi. En volgens mij stond deze foto bijna een jaar geleden in de Joepie, niet echt recent dus.


    effort never betrays you