• Dit is alweer het 15de deel van onze most random topic ooit.
    De traditie is gestard door Ever en is nu overgenomen door de coolste club van Q.

    Wij, de offtopic spammers, zijn trots om jullie nog een topic te kunnen bieden om vol te spammen.

    Ik wens U een fijne dag ;D

    [ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 22:48 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Marrow schreef:
    Ik eet kersen ^^


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    En om 3 uur is het de zon altijd het gevaarlijkst en wie heeft er van 3 tot 5 rijles?

    IK (no_chears)


    -

    Lekker kersen :9~


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Genius schreef:
    En om 3 uur is het de zon altijd het gevaarlijkst en wie heeft er van 3 tot 5 rijles?

    IK (no_chears)

    Aaawh arme jij -knuffelt je kapot-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gisteren, waren er ineens van die turken die tegen ons begonnen te schreeuwen, JULLIE LELIJKE MEISJES
    Stomme turken


    You're the only one I wish I could forget

    Genius schreef:
    En om 3 uur is het de zon altijd het gevaarlijkst en wie heeft er van 3 tot 5 rijles?

    IK (no_chears)


    dan zit je goed! Het warmst is van 1 tot 3 en van 3 tot 5 is het lekker!


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Aaawh arme jij -knuffelt je kapot-

    Lief bedoeld maar het is te warm om te knuffelen :'D


    -

    Valdes schreef:
    Gisteren, waren er ineens van die turken die tegen ons begonnen te schreeuwen, JULLIE LELIJKE MEISJES
    Stomme turken

    Ik heb haat aan dat soort mensen -.-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Genius schreef:
    (...)
    Lief bedoeld maar het is te warm om te knuffelen :'D

    Wat wil je dan :8


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Painted schreef:
    (...)

    dan zit je goed! Het warmst is van 1 tot 3 en van 3 tot 5 is het lekker!

    Oh echt? Nice :'D Maar die auto is wel snikheet dan


    -

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Ik heb haat aan dat soort mensen -.-
    Ik ook, dus ik terugschreeuwen, ZOEK EEN LEVEN, VIEZE K*****TURKEN


    You're the only one I wish I could forget

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Wat wil je dan :8

    Dat het niet zo warm is (clown)


    -

    Ik ga even stofuizgen


    You're the only one I wish I could forget

    Genius schreef:
    (...)
    Dat het niet zo warm is (clown)

    Ja dat kan ik niet regelen :P


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Valdes schreef:
    Gisteren, waren er ineens van die turken die tegen ons begonnen te schreeuwen, JULLIE LELIJKE MEISJES
    Stomme turken

    Omg tegen mij en mijn vriendin net omgekeerd. Zaten we om half 11/11 uur savonds daar chil op het station kwamen er allemaal turken en marokanen naar ons enzo, begonnen ze ze ons teversieren enzo, ik dacht van 'Ohmygod.'

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 10:43 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse