• Ik heb een vraagje.
    Ik was ooit eens bezig met een story. Ik denk eraan verder te werken maar voordat ik dat doe moet ik iets vragen. Toen ik ermee begon, een jaar geleden of zo, deed ik Tom van TH als liefdesstory of zo. Maar nu anno 2011 vraag ik mij af of dat nog wel lezers lokt. Want als dat niet het geval is zou ik gewoon die Tom veranderen in iemand bekend in het verhaal maar niet in het echt. Want ja, ik vind een tal van lezers belangrijk en aangenamer dan een paar.

    Dus wat vinden jullie? Tom Kaulitz of iemand verzinnen die niet bestaat maar wel in het verhaal gewoon bekend is?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    he! Ik heb hetzelfde probleem :'D
    hier is hoe ik het heb opgelost:
    onder druk (en doodsbedreigingen) van Femke heb ik het eerst met de famous peopletjes gedaan en daarna ga ik hem volledig herschrijven naar mijn eigenste, zelf verzonnen Lucas Mackenzie ^^


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Pemberley schreef:
    he! Ik heb hetzelfde probleem :'D
    hier is hoe ik het heb opgelost:
    onder druk (en doodsbedreigingen) van Femke heb ik het eerst met de famous peopletjes gedaan en daarna ga ik hem volledig herschrijven naar mijn eigenste, zelf verzonnen Lucas Mackenzie ^^

    Da's te veel werk, haha. xd Als ik het zou onderverdelen in hoofdstukken, nja, dat wordt gewoon te veel werk denk ik, haha. x)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nahh ik zou toch bij jezelf blijven en doen waar jij achter staat. Werken aan een verhaal met een hoofdpersoon die niet jij, maar je 'publiek' kiest, werkt niet echt fijn.. Maar je moet het natuurlijk zelf weten (: Ik persoonlijk heb helemaal niks met Tokio Hotel.


    ars moriendi

    Waarom zijn er meer viewers dan reageerders. ):
    Het is toch maar een kort antwoord om te geven? ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nou je geeft al aan dat het jou veel meer interesseert hoeveel schrijvers je hebt, dan of jij je goed voelt bij wat je schrijft, dan neem ik persoonlijk de moeite al niet eens om het te gaan lezen. Lekker doen wat jij wil

    Ironhide schreef:
    Nou je geeft al aan dat het jou veel meer interesseert hoeveel schrijvers je hebt, dan of jij je goed voelt bij wat je schrijft, dan neem ik persoonlijk de moeite al niet eens om het te gaan lezen. Lekker doen wat jij wil

    O my god, dat slaat helemaal nergens op.
    Ik zei niet dat ik het belangrijker vind, ik zei gewoon dat ik het belangrijk vind. Ik vroeg niet of ik het wel of niet zou schrijven want dat doe ik toch. Ik vroeg enkel iets over een personage. .__.
    Dus als jij een leuk verhaal tegen komt en je leest het uit. En je praat met die persoon en die zegt dan van: "Dat personage hebben andere voor me verzonnen." ga je het ook opeens een onnozel verhaal vinden of wat?
    Ik vind jou reactie echt dom!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik zou hem lezen met Tom ^^


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Je moet schrijven over wie jij wil schrijven, lezers komen wel als het goed is.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Before schreef:
    Ik zou hem lezen met Tom ^^

    Oké, dank u wel. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Tortuga schreef:
    Nahh ik zou toch bij jezelf blijven en doen waar jij achter staat. Werken aan een verhaal met een hoofdpersoon die niet jij, maar je 'publiek' kiest, werkt niet echt fijn.. Maar je moet het natuurlijk zelf weten (: Ik persoonlijk heb helemaal niks met Tokio Hotel.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.