• Ik snap het niet, sommigen verhalen hebben zo'n 2 hoofdstukken, zijn niet eens supergoed, en hebben boven de 30 abo's. (kwam er net weer een tegen, ga niet zeggen welke hoor)
    En sommige verhalen zijn f*king goed geschreven, hebben een mooie verhaallijn, en hebben dan een STUK minder abo's.
    Echt vreemd, hoe kan dat?


    You just made my day;D

    Tsja, we weten al langer dat, dat hier allemaal nogal onlogisch loopt.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Omdat het niet-commerciële verhalen zijn. Dus geen Bieber, Tokio Hotel of Twilight. Dan krijg je al heel wat minder abo's, maakt niet uit hoe goed je schrijft.
    Ik kreeg zelf ooit eens te horen van iemand: Sam, je kan keigoed schrijven, maar de onderwerpen spreken me niet aan.
    En dat is het gevolg van aparte onderwerpen nemen waar geen hond op komt. Naja, zal er maar mee moeten leren leven (krul). Een Tokio Hotel verhaal schrijven zou me geen week goed af gaan, aangezien ik daar geen hart en passie voor heb..


    No growth of the heart is ever a waste

    Verhalen worden pas gelezen zodra men er over hoort. Zo lang als dat niet gebeurt, zal het verhaal ook niet veel gelezen worden, hoe goed het verhaal ook is.


    Life is hard and then we die

    Aria schreef:
    That's life,


    Hope goes lost but never dies.

    Bekende users. (:

    ik ben echt superblij als ik 10 abo's heb en soms 3 reacties krijg op een hoofdstuk.


    Destroy what destroys you.

    Ik heb er nu 30 en ik ben er zo blij mee, want ik heb er hard voor moeten werken -.-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.