• Hée lieve mensen van Quizlet.
    Ik heb een vriendin en ze betekend echt álles voor me, ik heb al zoveel met haar meegemaakt. Ik heb psychologe waar ik heenmoet zelfs verteld dat zei het belangerijkste is uit mijn leven terwijl ik die psychologe bijna niks vertel.
    Nu heeft ze een groep nieuwe vrienden gevonden en ze vertelde mij een paar dagen geleden over hoe leuk het is met hun en het
    uitgaan met hun en nu hebben we ruzie omdat we ergens heen wilden en ze wilde niet op me wachten,
    dat bewees mij namelijk dat ik inderdaad niet zoveel meer voor haar beteken als vroeger, want toen haalde ze me zelfs op van huis.

    Ik weet eerlijk gezegd écht niet wat ik zonder haar moet, vooral omdat ik naast haar geen vrienden heb die veel over me weten en waar ik veel mee omga. Zij wist alles over mij en ik over haar en ik voel me echt zwaar kut.

    So can someone tell me what to do?

    [ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 19:27 ]

    Mile schreef:
    Weetje, dit bewijst dat zij niet de betse vriendin was die je dacht dat ze was. Ik bedoel, misschien als ze nog steeds veel voor je betekent kan je het misschien bij proberen te leggen. Misschien dat ze luistert, en zo niet probeer iemand anders van je school/klas beter te leren kennen. Boeit toch niet of het een jongen of meisje is. Probeer het bij te leggen en als het niet lukt hoef je niet perse aan haar te blijven hangen alsof zij je leven is, probeer verder te gaan...


    Ik zit niet op school meer ja en wegens ggz mag ik misschien volgend jaar niet eens meer aan een nieuwe school beginnen, mijn kans om nieuwe mensen te ontmoeten is daarbij een beetje heel laag en ik ben ook niet super spontaan D:
    maar dankjewel voor je reactie<3

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Misschien, maar als je jong (of oud) bent, heb je altijd wel iemand nodig oid waarbij je terecht kunt, om dingen te vragen en problemen mee te bespreken. Omdat mijn ouders daar totaal niet de geschikte personen voor zijn en zij ook niet zo'n lekker leventje gehad heeft konden we 'dacht ik' altijd bij elkaar terecht. Daar hechtte ik zó veel waarde aan, meer dan aan elke liefde die ik gehad heb. Vooral omdat ze er altijd voor me was en ze weet bijna alles over me, nu dat weg is, weet ik het even niet meer en heb ik geen zin om rond te gaan zoeken naar nieuwe vriendinnen.

    Zoeken hoeft ook niet, meestal kom je ze vanzelf tegen. Ik heb ook al 'beste vriendinnen' gehad die me elke keer opnieuw hebben laten vallen. 3 keer of zo. Sindsdien hoefde ik geen beste vriendin meer omdat ik dat 'beste' niet meer echt in vertrouwen heb. Maar ik heb wel de betere vriendinnen. Ik heb ook één vriendin waaraan ik echt alles kwijt kan en zo en waar ik echt veel lol mee heb en zo. Het klinkt misschien raar maar 'beste vriendin' vind ik nogal discriminerend tegenover mijn andere vriendinnen.
    Zo zal het voor jou min of meer ook nog gaan kunnen lopen. Het is gewoon zo'n moment waar je in zit nu. Zoals liefdesverdriet, maar dan anders. Sowieso kom je daarover heen, ookal denk je van niet, ookal heb je er veel mee meegemaakt... Maar da's goed. Dat moet je koesteren en zeker niet vergeten. Je kan je alleen maar geamuseerd hebben. Er liggen nog zoveel mooie wegen voor je open! (;


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    oh kom op zeg.. ze maakt een topic aan voor STEUN.
    jullie hebben geen idee hoe ze zich voelt en een béétje begrip is toch niet teveel gevraagd?? waar is het forum voor? als jullie bij elk topic gaan zeggen: oh drama drama just live on, wat voor steun hebben mensen dan? ja sorry ik ben het er gewoon niet mee eens hoe mensen reageren. ik weet hoe het voelt als mensen je helemaal afkatten terwijl je je klote voelt.

    en OT: ik zou gewoon eerlijk tegen haar zijn en het uit proberen te praten, maar als jullie écht uit elkaar groeien zou ik haar gewoon loslaten..


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Misschien, maar als je jong (of oud) bent, heb je altijd wel iemand nodig oid waarbij je terecht kunt, om dingen te vragen en problemen mee te bespreken. Omdat mijn ouders daar totaal niet de geschikte personen voor zijn en zij ook niet zo'n lekker leventje gehad heeft konden we 'dacht ik' altijd bij elkaar terecht. Daar hechtte ik zó veel waarde aan, meer dan aan elke liefde die ik gehad heb. Vooral omdat ze er altijd voor me was en ze weet bijna alles over me, nu dat weg is, weet ik het even niet meer en heb ik geen zin om rond te gaan zoeken naar nieuwe vriendinnen.


    ik denk dat je er wel weer over heen komt, maar nu is het natuurlijk nog allemaal net gebeurd enzo. Trouwens, wie zegt dat het nooit meer goedkomt tussen jouw en je vriendin? En als dat niet het geval is, dan krijg je uiteindelijk zelf wel door dat het geen zin meer heeft met haar en dat je verder moet. Ik las net dat je veel vrienden had, misschien zijn het niet zulke goede vrienden zoals zij, maar wie zegt dat ze dat niet kunnen worden? En er lopen altijd nog andere leuke mensen op aarde rond:')


    You just made my day;D

    CoconutChoco schreef:
    (...)

    ik denk dat je er wel weer over heen komt, maar nu is het natuurlijk nog allemaal net gebeurd enzo. Trouwens, wie zegt dat het nooit meer goedkomt tussen jouw en je vriendin? En als dat niet het geval is, dan krijg je uiteindelijk zelf wel door dat het geen zin meer heeft met haar en dat je verder moet. Ik las net dat je veel vrienden had, misschien zijn het niet zulke goede vrienden zoals zij, maar wie zegt dat ze dat niet kunnen worden? En er lopen altijd nog andere leuke mensen op aarde rond:')


    Mensen die lief reageren, dank jullie voor de reacties, it means alot to me.<3

    Ik denk niet dat het meer goedkomt tussen haar en ik, vooral omdat er dus veel meer dingen spelen en ze, tja, geeft gewoon niet om me en ik blijkbaar te veel om haar, dat had ik niet moeten doen, maarja ik kon er niks aan doen dat ze gewoon er altijd voor me was, daar hechtte ik me aan.
    Ik denk niet dat ze het kunnen worden, want de meesten ervan ken ik al best lang en die begrijpen me gewoon niet vaak of zijn te verschillend, nouja, het is gewoon echt zo'n klap in m'n gezicht omdat ik ondanks best veel kutdingen die ik rond dit moment meemaak/te/ zoiets had van, 'tenminste heb ik haar nog,'
    maarja, ze denkt wat ze zelf wil, ik vind het alleen vreselijk jammer.

    Als et kon zou ik nu gwn naar je toegaan en je knuffen totdat je je beter voelt ;D

    alleen dat kan niet D; dus dat ga ik gewoon een ander keertje doen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oh het is echt vreselijk als je en je beste vriendin (raar verwoord maar ik weet niet hoe ik het anders moeten zeggen lol) uit elkaar groeien, ik ken het gevoel :(
    Maar ik zou echt niet weten wat je er aan kan doen, in ieder geval sterkte (flower)


    As travars

    Ellen<33
    Dat is echt heel rot, en negeer de zeikerds hier aub. Ik zou het zelf ook niet weten, stertke<33


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Leeds schreef:
    Oh het is echt vreselijk als je en je beste vriendin (raar verwoord maar ik weet niet hoe ik het anders moeten zeggen lol) uit elkaar groeien, ik ken het gevoel :(
    Maar ik zou echt niet weten wat je er aan kan doen, in ieder geval sterkte (flower)


    thank you<3
    ook @Nikki & Sylvianne <3

    Kom op, ze vraagt niet om irritante reacties maar om onze steun.
    Ik hoop dat het misschien weer goed komt en anders kun je misschien via je hobbits nieuwe mensen leren kennen?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Fides schreef:
    Kom op, ze vraagt niet om irritante reacties maar om onze steun.
    Ik hoop dat het misschien weer goed komt en anders kun je misschien via je hobbits nieuwe mensen leren kennen?


    hobbies bedoel je? (cat)