• Hée lieve mensen van Quizlet.
    Ik heb een vriendin en ze betekend echt álles voor me, ik heb al zoveel met haar meegemaakt. Ik heb psychologe waar ik heenmoet zelfs verteld dat zei het belangerijkste is uit mijn leven terwijl ik die psychologe bijna niks vertel.
    Nu heeft ze een groep nieuwe vrienden gevonden en ze vertelde mij een paar dagen geleden over hoe leuk het is met hun en het
    uitgaan met hun en nu hebben we ruzie omdat we ergens heen wilden en ze wilde niet op me wachten,
    dat bewees mij namelijk dat ik inderdaad niet zoveel meer voor haar beteken als vroeger, want toen haalde ze me zelfs op van huis.

Ik weet eerlijk gezegd écht niet wat ik zonder haar moet, vooral omdat ik naast haar geen vrienden heb die veel over me weten en waar ik veel mee omga. Zij wist alles over mij en ik over haar en ik voel me echt zwaar kut.

So can someone tell me what to do?

[ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 19:27 ]

CYBERHUGGEN MET MIJ! <3
    Soms gaat een vriendschap gewoon in één keer over, zonder dat je het wilt. Ik heb het zelf ook al vaak meegemaakt en het is me nooit gelukt om het terug te halen. Maar ik denk dat je met haar gewoon eens moet praten, over hoe het komt dat het is 'verminderd' enzo.

Edit: ik vind trouwens niet dat sommige mensen haar hier moeten bestempelen als een slechte vriendin ofzo, want ze is wel degelijk een erg goeie vriendin voor je. Alleen begint het langs haar kant te minderen, daar kan zij toch ook niets aan doen? Ze is wel degelijk een goeie vriendin, je moet volgens mij gewoon zien te achterhalen hoe het kómt dat het zo is geworden...
    (heart2)

[ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 19:36 ]

Has no one told you she's not breathing?

nvm

[ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 19:38 ]

Atmosphere schreef:
    (...)

GODVERDOMME TYF OP, ik ben hier een keer fucking eerlijk en dan krijg ik dit?

Schat, ik heb je net een mega lief berichtje gestuurd in dit topic. Ik had het over die discussie tussen jou en Endure. Scroll maar eens naar boven, volgensmij heb je em nieteens gezien.

Jezus, ik ben ook eens aardig. --'

[ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 19:38 ]

ars moriendi

Tortuga schreef:
    (...)
    Schat, ik heb je net een mega lief berichtje gestuurd in dit topic. Ik had het over die discussie tussen jou en Endure. Scroll maar eens naar boven, volgensmij heb je em nieteens gezien.

Oh, im sorry, ik word er gek van als mensen denken dat ik aandacht zoek.
    Serieus, sorry.

Tortuga schreef:
    (...)

Sommige dingen komen nogal raar over. Ik dacht ook dat je het over het topic zelf had.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Endure schreef:
    (...)

Iemand die 'm snapt :Y) Al die topics;
    Nee, mijn vriendin en ik hebben ruzie ;'[
    Ruzie met mijn vriendje neeee.

Alsof de wereld vergaat. Just keep on smiling.

Lekker aardig? Ik dacht altijd dat Quizlet wel een site was waar je even je hart kon luchten, mensen om advies vragen, troost vinden. Je kan toch merken dat ze het er moeilijk mee heeft? Ik snap het gerust, en ik vind het ook geen drama. Ik denk niet dat je even rustig en "cool" zou blijven als jij er alleen voor stond.

Alis volat propriis.

Fellatio schreef:
    (...)

Sommige dingen komen nogal raar over. Ik dacht ook dat je het over het topic zelf had.

Internet can be a bitch. Die dingen komen soms gewoon verkeerd over.

ars moriendi

Endure schreef:
    (...)

Iemand die 'm snapt :Y) Al die topics;
    Nee, mijn vriendin en ik hebben ruzie ;'[
    Ruzie met mijn vriendje neeee.

Alsof de wereld vergaat. Just keep on smiling.

Ellen is nou eens iemand die niet voor elk ding een topic gaat aanmaken, bij mijn weten is dit haar eerste topic waarin ze praat over iets waar ze écht mee zit.

Has no one told you she's not breathing?

Ach, al mijn vriendinnen wonen ook niet bepaald bij mijn deur.
    Je bent 16, je gaat nog zoveel nieuwe mensen kennen.

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Toetanchamon schreef:
    Ach, al mijn vriendinnen wonen ook niet bepaald bij mijn deur.
    Je bent 16, je gaat nog zoveel nieuwe mensen kennen.

Wil ik niet meer.
    Ik snap niet wat mijn leeftijd met dit alles te maken heeft, moeten 16 jaar oude mensen niet zeuren, omdat alle problemen afgeschoven worden op de 'pubertijd'?
    Ze was echt niet zomaar een mens die ik kende, ze was het meest belangerijke iets waar ik voor leef. Ze kreeg me áltijd vrolijk en ik kon bij haar komen als ik het huis uitgevlucht was. Dit is echt geen normale 'vriendinnenruzie' voor me.

[ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 19:49 ]

Atmosphere schreef:
    (...)

Wil ik niet meer.
    Ik snap niet wat mijn leeftijd met dit alles te maken heeft, moeten 16 jaar oude mensen niet zeuren, omdat alle problemen afgeschoven worden op de 'pubertijd'?
    Ze was echt niet zomaar een mens die ik kende, ze was het meest belangerijke iets waar ik voor leef. Ze kreeg me áltijd vrolijk en ik kon bij haar komen als ik het huis uitgevlucht was. Dit is echt geen normale 'vriendinnenruzie' voor me.

Wel je leeftijd, daar bedoel ik mee dat je nog heel jong bent, veranderd en dus smaken gaan verschillen, veel nieuwe mensen nog gaat leren kennen en zo misschien ook iemand die meer met je gemeen heeft en dan ga je, je daar ook speciaal bij voelen. (:

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Weetje, dit bewijst dat zij niet de betse vriendin was die je dacht dat ze was. Ik bedoel, misschien als ze nog steeds veel voor je betekent kan je het misschien bij proberen te leggen. Misschien dat ze luistert, en zo niet probeer iemand anders van je school/klas beter te leren kennen. Boeit toch niet of het een jongen of meisje is. Probeer het bij te leggen en als het niet lukt hoef je niet perse aan haar te blijven hangen alsof zij je leven is, probeer verder te gaan...

Endure schreef:
    (...)

Ik vind gewoon dat mensen vaak zo'n drama maken, tuurlijk is het kut, maar zo is het leven nou eenmaal. Uiteindelijk groei je uit elkaar.

Maar wss moet je gewoon nieuwe vriendinnen zoeken en waarom niet haar groepje dan? Het doet er toch niet echt toe dat ze dichtbij wonen? En anders ga je bij een of andere sport of neem je schilderlessen of iets, leer je ook weer mensen kenenn.

Mag ik even zeggen dat je zelf ook een pro in drama-topics bent, of ja dramatisch reageren?
    Je kat zó vaak de topics van anderen af, alsof je denkt dat jíj dat mag, omdat jíj het bent :'D

Let it come and let it be

Ik denk, dat er niet veel aan te veranderen valt. Je kunt denk ik het beste haar laten vallen, als het allemaal van één kant komt, is het ook niks meer waard.
    Het is moeilijk, ik weet het, maar je moet denk ik opnieuw iemand leren vertrouwen.

Let it come and let it be

Toetanchamon schreef:
    (...)
    Wel je leeftijd, daar bedoel ik mee dat je nog heel jong bent, veranderd en dus smaken gaan verschillen, veel nieuwe mensen nog gaat leren kennen en zo misschien ook iemand die meer met je gemeen heeft en dan ga je, je daar ook speciaal bij voelen. (:

Misschien, maar als je jong (of oud) bent, heb je altijd wel iemand nodig oid waarbij je terecht kunt, om dingen te vragen en problemen mee te bespreken. Omdat mijn ouders daar totaal niet de geschikte personen voor zijn en zij ook niet zo'n lekker leventje gehad heeft konden we 'dacht ik' altijd bij elkaar terecht. Daar hechtte ik zó veel waarde aan, meer dan aan elke liefde die ik gehad heb. Vooral omdat ze er altijd voor me was en ze weet bijna alles over me, nu dat weg is, weet ik het even niet meer en heb ik geen zin om rond te gaan zoeken naar nieuwe vriendinnen.