• Ik ga covers maken, omdat ik me verveel. Dus heb je een cover nodig, vul dan het onderstaande lijstje in en zet die in een reactie. Je komt dan op de wacht lijst te staan.

    Naam van je story:
    hoofdpersonen:
    Omschrijving:
    Welke foto's:
    Speciale wensen?
    Mag ik er zelf ook nog foto's bij doen?

    voorbeeld:
    Voorbeedl 1
    Voorbeeld 2
    Voorbeeld 3


    AF

    WACHT
    Walk away
    A short lovly life{Seth Clearwater}
    Let's start a new life
    The truth is hard, especially if you do it wrong.

    MEE BEZIG
    You can't just leave the past behind

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 23:01 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mss een voorbeeldje van hoe je covers maakt? :-)

    Ja, een voorbeeld zou gaaf zijn


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Capulet schreef:
    Mss een voorbeeldje van hoe je covers maakt? :-)

    Wilde ik net ook vragen :3


    “Love is a contradiction.”

    Naam van je story:The truth is hard, especially if you do it wrong.
    hoofdpersonen:Lana
    Omschrijving:het gaat over in de problemen komen, ik kan het niet echt goed uiteggnXD
    Welke foto's:

    en


    Speciale wensen?
    nee:D


    Where words fail, music speaks

    Capulet schreef:
    Mss een voorbeeldje van hoe je covers maakt? :-)

    een minuut geduld :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    soRADIANT schreef:
    Naam van je story:The truth is hard, especially if you do it wrong.
    hoofdpersonen:Lana
    Omschrijving:het gaat over in de problemen komen, ik kan het niet echt goed uiteggnXD
    Welke foto's:

    en


    Speciale wensen?
    nee:D


    De tweede foto doet het niet


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wil er ook wel een,
    titel: You can't just leave the past behind
    heb nog geen foto's. Maar hier gaat het over:
    Sonya en Grisha verhuizen op hun twaalf jaar van Rusland naar België met hun ouders. Niet veel later sterven hun ouders in een auto-ongeluk. Veel geluk hebben ze niet in het leven, ze worden in een pleeggezin gezet omdat niemand hen terug naar Rusland wilt sturen. Hierdoor moeten ze naar een andere school waar ze niet welkom zijn. De paar vrienden die Grisha heeft haten zijn land en zijn favoriete land en maken er altijd enorme onbeschofte grapjes over, wat Grisha (die zo al snel kwaad word) niet kan slikken. Sonya heeft ook niet al te veel geluk, zij heeft helemaal geen vrienden en zat in een andere klas dan Grisha. Zal alles op zijn pootjes belanden?
    Dus, ik was aan het denken aan een foto van een meisje en een jongen en dat je een auto-ongeluk ofzo op de achtergrond ziet

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 20:28 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Naam van je story:Walk Away
    hoofdpersonen:1tje, Soekie
    Omschrijving:Het gaat over een meisje dat alles thuis zat is en weg loopt om helemaal opnieuw te beginnen
    Welke foto's:Mag jezelf weten Zo ziet Soekie eruit Ze is mager, best knap, met zwart, lang haar

    Speciale wensen?Nope
    Mag ik er zelf ook nog foto's bij doen?Jeps, anders is het zo kaal

    En nog 1
    Naam van je story:A short lovly life{Seth Clearwater}
    hoofdpersonen:Seth en Thura
    Omschrijving:Thura vecht al jaren tegen kanker, maar nu moet ze opgeven. Ze heeft nog maximaal een jaar te leven. Daarom beslutien haar ouders naar La Push te verhuizen. Seth raakt op haar ingeprent, zal ze het hem vertellen voordat het te laat is?
    Welke foto's:Geen, Thura is kaal(heel kort haar mag ook) door haar ziekte
    Speciale wensen?Nope
    Mag ik er zelf ook nog foto's bij doen?Jeps


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Voor de eerste story heb ik wel een foto, maar ik weet niet hoe ik die hier moet plaatsen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Naam van je story: Let's start a new life
    hoofdpersonen: Een meisje met lang bruin haar met een uiterlijk alsof ze heel lang in een bos heeft geleeft, en draco malfoy
    Omschrijving: Het meisje is de dochter van Rubeus Hagrid, en heeft al haar hele leven in de bossen van Hogwarts gewoond. Op een gegeven moment als ze vijftien is komt ze harry tegen in het bos. In een jaar bouwen ze een goede vriendschap op tot hagrid dit ontdekt. Ancilla, het meisje, krijgt Hagrid zo ver tot ze naar Hogwarts mag, en daar ontmoet ze draco.
    Welke foto's: Ik heb nog niet echt iets in gedachten.
    Speciale wensen? He moet mooi worden, niet zo'n collage ding als voorbeeld 1
    Mag ik er zelf ook nog foto's bij doen? Ja, aangezien ik er zelf geen heb xd


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    doet ie het nu wel? de link die ik je stuurde via je gb?


    Where words fail, music speaks

    soRADIANT schreef:
    doet ie het nu wel? de link die ik je stuurde via je gb?


    ja


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sleutelbloem schreef:
    Voor de eerste story heb ik wel een foto, maar ik weet niet hoe ik die hier moet plaatsen



    [img]hier de link van je foto[/img]


    "Ignite, my love. Ignite."

    http://www.quizlet.nl/chapters/488885/3/


    Het is allebei deelfde link, maar ik wist niet precies hoe ulkse stuff werkt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one