• Ik heb een samsung chat 335, en kan met wi-fi op internet.

    Meestal ga ik op msn messenger om te msnen
    Maar toen ik afgelopen week wilde gaan msnen zag de site msn.com er veel anders uit, en kon ik ook niet meer op messenger. Teveel geheugen staat er aangegeven. Ik heb al geprobeert het op te lossen maar dat lukte niet.

    Ik heb ook via ebuddy geprobeerd, pas deed hij het wel en nu kan hij geen verbinding maken.

    heeft er iemand een oplossing?

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 16:51 ]


    <3

    Misschien kan je gewoon de app voor Ebuddy downloaden en die erop zetten? Die is gratis.


    “Love is a contradiction.”

    een vriendin van mij heeft ook een samsung chat, maar die heeft dat probleem niet volgens mij...


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    twizzle schreef:
    een vriendin van mij heeft ook een samsung chat, maar die heeft dat probleem niet volgens mij...


    Ik had eerst ook geen probleem, maar nu wel.


    <3

    Spanish schreef:
    Misschien kan je gewoon de app voor Ebuddy downloaden en die erop zetten? Die is gratis.


    Is dat echt gratis?
    dat kan ik dan proberen ja, wel even uitzoeken maar bedankt voor de tip.


    <3

    Ja dat is echt gratis. (bloos)


    -

    Spanish schreef:
    Misschien kan je gewoon de app voor Ebuddy downloaden en die erop zetten? Die is gratis.


    Ik voel me nu echt dom, maar hoe kan ik die downloaden?


    <3

    Ik kan Ebuddy niet downloaden, want mijn gsm staat niet in die lijst 8D
    Dus moet ik het maar met het dure Messenger doen.
    Volgens mij moet je gewoon heel erg veel bestanden op je gsm verwijderen?


    Has no one told you she's not breathing?

    401 schreef:
    (...)

    Ik voel me nu echt dom, maar hoe kan ik die downloaden?
    er is toch een soort app store ofzo iets? niet echt perse een app store, maar wel waar allemaal van zulke programma's staan, ook twitter, hyves, facebook enzo.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Delirious schreef:
    Ik kan Ebuddy niet downloaden, want mijn gsm staat niet in die lijst 8D
    Dus moet ik het maar met het dure Messenger doen.
    Volgens mij moet je gewoon heel erg veel bestanden op je gsm verwijderen?


    Bij mij staat hij ook niet in de kaart. En die bestanden verwijderen is miss wel een goed idee, ik ga het even uitproberen.


    <3

    twizzle schreef:
    (...) er is toch een soort app store ofzo iets? niet echt perse een app store, maar wel waar allemaal van zulke programma's staan, ook twitter, hyves, facebook enzo.


    hmm weet niet. Maar ik heb wel twitter, hyves, facebook er automatisch op staan alleen gebruik die nooit omdat ik niet weet of dat het geld kost.


    <3

    401 schreef:
    (...)

    hmm weet niet. Maar ik heb wel twitter, hyves, facebook er automatisch op staan alleen gebruik die nooit omdat ik niet weet of dat het geld kost.
    als je gewone wifi verbinding hebt is het gratis, maar als je 3G internet hebt, kost het wel geld.


    If you spread your wings, you can fly away with me.