Ik ben met mijn beste vriendin enkele maanden geleden een weddenschap aangegaan, omdat zij gezworen had nooit fan te worden van HP.
Ik moest alle LotR films kijken, en zij alle HP-films, nou, ze was mooi gewonnen :')
Ik heb het zo'n half uur volgehouden, niets voor mij
But I still have this faith in the truth of my dreams.
Sowieso kei mooie boeken. Ik dacht dat de films heel slecht zouden zijn vergeleken met de boeken, maar dat viel me echt mee. Ik ben sowieso fan van Aragorn, Legolas en Gimli. Maar ook Merry en Pippin mag ik wel. Oh en Gandalf, en Smeagol en zelfs Shelob.. Hahaa, ik mag eigenlijk de meeste wel.. (:
Sapphira schreef:
Sowieso kei mooie boeken. Ik dacht dat de films heel slecht zouden zijn vergeleken met de boeken, maar dat viel me echt mee. Ik ben sowieso fan van Aragorn, Legolas en Gimli. Maar ook Merry en Pippin mag ik wel. Oh en Gandalf, en Smeagol en zelfs Shelob.. Hahaa, ik mag eigenlijk de meeste wel.. (:
Buckbeak schreef:
Ik ben met mijn beste vriendin enkele maanden geleden een weddenschap aangegaan, omdat zij gezworen had nooit fan te worden van HP.
Ik moest alle LotR films kijken, en zij alle HP-films, nou, ze was mooi gewonnen :')
Ik heb het zo'n half uur volgehouden, niets voor mij
that's right!! enige nadeel; kben nu een keigrote fan van HP, ma da kunt ge ni egt een nadeel noemen zeker? Wel nog steeds grote fan van Lotr
Ik heb de boek gelezen en ik heb de extended version op dvd. Ik kan de films zo ongeveer wel helemaal mee opzeggen..
En het feit dat er echt een hele wereld door gecreëerd is, maakt het nog mooier (denk maar aan de Silmarillion, the Hobbit,... van Tolkien) Tolkien is zo ongeveer de grondlegger van fantasy-boeken
So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California