• Nou kijk, ik heb een mini probleem..
    Ik ga op kamp met mentaal gehandicapten van +50 en ik moet daar een activiteit voor voorzien van 2uur. Nou had ik het idee om de Olympische ganzenbordspelen te doen.
    Wat is het? De leefgroep wordt in kleine groepjes verdeeld. Die groepjes moeten om de beurt gooien met de dobbelsteen. Op ieder vakje van het ganzenbord staat een spelletje (dat gespeeld wordt als men erop komt te staan). Maar, ik weet niet of het leuk is om te doen en of het doenbaar is om daar 2 uur mee te vullen ;$


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik denk dat het best leuk kan zijn, als je geschikte opdrachten hebt. Maar ik weet niet welke opdrachten je met die mensen kan doen. =/


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Asleep schreef:
    Ik denk dat het best leuk kan zijn, als je geschikte opdrachten hebt. Maar ik weet niet welke opdrachten je met die mensen kan doen. =/

    Dat is geen probleem, dat weet ik ongeveer wel, aangezien ik hun gezondheid etc. wel al heb kunnen bekijken (:


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Postcards schreef:
    (...)
    Dat is geen probleem, dat weet ik ongeveer wel, aangezien ik hun gezondheid etc. wel al heb kunnen bekijken (:


    Wat voor opdrachten zijn het? :9~


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dat klinkt wel leuk hoor, leuk dat je zoiets doet ^^
    Als je daar niet de tijd mee kan vullen kan je ook nog jeu de boules doen, dat is vaak ook wel leuk.


    “Love is a contradiction.”

    Asleep schreef:
    (...)

    Wat voor opdrachten zijn het? :9~

    Kleine opvullertjes: Een liedje zingen, een dansje doen, telefoontje, Jagersbal, de draak van Sint-Joris, Chinese voetbal... Kleine dingen (: Je kan veel met hen doen hoor (:


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Spanish schreef:
    Dat klinkt wel leuk hoor, leuk dat je zoiets doet ^^
    Als je daar niet de tijd mee kan vullen kan je ook nog jeu de boules doen, dat is vaak ook wel leuk.

    Inderdaad, dat kan ik er ook nog tussen stoppen (: Bedankt!


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California