• Ik heb dus een idee voor een nieuwe story, maar ik moet weten of mensen het leuk vinden of niet =D
    En ik heb ook mensen nodig die zouden mee gaan schrijven ^^ Het gaat als volgt;

    Camille Aucoin is een twintigjarige Franse jongedame die in het gezellige Nantes woont. Al haar hele leven droomt ze ervan columniste te worden bij één van de meest begeerde damesbladen. Namen zoals Vogue en Elle spoken door haar gedachten, maar voor haar zal het bij dromen blijven. Totdat er op een dag een artikel in de krant verschijnt, “Doe mee en win!”.

    Je ziet dus dat er een wedstrijd in voor komt.. Dus ik had eerst gedacht om zelf verschillende kandidaten te maken en steeds columns en opdrachten verder uit te schrijven per persoon.. Maar misschien is het leuker dat jullie dat zouden kunnen doen? Dus je maakt een personage, schrijft steeds de opdrachten uit enzo en dan laten we mensen ook stemmen.. Dus de mensen die stemmen kiezen eigenlijk het verloop van mijn verhaal.
    Ik weet niet of dit toegestaan is omdat het een beetje een soort van wedstrijd is, maar eigenlijk in een story.
    Snappen jullie wat ik bedoel?
    En zouden jullie eraan mee willen werken?
    Anders schrijf ik het zelf wel uit..

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 21:07 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    het is wel orgineel


    You can't not look cool with a crossbow.

    IceWolf schreef:
    het is wel orgineel


    If you spread your wings, you can fly away with me.