• Ik was 13 toen mijn vriend bij ons bleef slapen. Hij kwam met een goeie vriend van hem die destijds ook mijn beste vriend was. De hele nacht stomme flimpjes en fotos maken. En flims kijken waar je bij in slaap valt. Ja we hebben geweldige lol gehad....

    En bij jou?

    Nog geen vriendje gehad, maar mijn ouders maken er geen probleem van. We hebben dat al besproken :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Nog geen vriendje gehad, maar mijn ouders maken er geen probleem van. We hebben dat al besproken :P


    Dat is goed.

    En hoe ging dat gesprek?

    Mijn ouders zijn daar wat moeilijk in.


    To infinity and beyond •

    Leafs schreef:
    Mijn ouders zijn daar wat moeilijk in.


    vertel?

    raplove schreef:
    (...)

    vertel?


    Nou gewoon. Ik had een vriend - inmiddels ex - en we hadden het.. ehm.. toen 8 maanden en toen deden ze er nog vrij moeilijk over.


    To infinity and beyond •

    Ehm ik mocht bij mijn tweede vriend slapen toen ik net 17 best wel laat... xD


    What is youre favo scary movie?

    Mijn ex bleef best vaak bij me slapen, en ik bij hem. Volgens mij was ik toen 14.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Mijn broer is 18 en zijn ex - vriendin mocht nog steeds niet bij hem slapen. :'D


    everything, in time

    Ik was ook 13 toen voor het eerst mijn vriendje bij me bleef slapen :)


    Life is hard and then we die

    No way dat er een jongen op mijn kamer blijft pitten voordat ik 16 en verstandig ben. -buiten mijn lieftallige broertje.- Wat hou ik toch van mijn ouders.


    Smile and live.

    Ik was vijftien, en ik heb toen echt heerlijk geslapen. Maar ook gewoon heerlijk geknuffeld. Ik hou echt van die avond van toen.


    your eyes are like stars in the night.

    Leafs schreef:
    (...)

    Nou gewoon. Ik had een vriend - inmiddels ex - en we hadden het.. ehm.. toen 8 maanden en toen deden ze er nog vrij moeilijk over.

    Acht maanden vind ik meevallen, bij mij bleven ze er twee jaar moeilijk over doen.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 23:35 ]


    your eyes are like stars in the night.

    ik heb nog geen liefje(clown) maar als dat zou zijn dan denk ik dat mijn ouders het niet erg vinden :D maar ik ben dan ook maar 12... maar als ik ouder zou zijn denk ik dat het ook geen probleem zou zijn

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 23:40 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Ja, ik mag bij mijn vriend slapen en hij bij mij.
    In het begin moesten we op aparte kamers omdat ze het niet wilden aanmoedigen, maar toen we maar hebben toegegeven dat dat al gebeurd was mochten we ook gewoon bij elkaar in bed slapen. Maar nu ben ik home alone voor 1,5 week en hij mag niet hier slapen, dat is wel butt D:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Hehehe ik ben nu bij mijn vriendje 'die al slaapt..'


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse