• Ik was 13 toen mijn vriend bij ons bleef slapen. Hij kwam met een goeie vriend van hem die destijds ook mijn beste vriend was. De hele nacht stomme flimpjes en fotos maken. En flims kijken waar je bij in slaap valt. Ja we hebben geweldige lol gehad....

    En bij jou?

    Op je dertiende mag je vriendje al blijven slapen?
    Hippe ouders heb jij zeg. 8D


    Has no one told you she's not breathing?

    raplove schreef:
    (...)

    Oow ja ok.

    Maar bij jou klinkt 't meer als een gezellige avond, dat is niet erg :'D Ik zou er alleen een ander idee bij hebben, maar dat zal wel aan mijn leeftijd liggen :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Delirious schreef:
    Op je dertiende mag je vriendje al blijven slapen?
    Hippe ouders heb jij zeg. 8D


    hahah ja

    Backyard schreef:
    (...)
    Maar bij jou klinkt 't meer als een gezellige avond, dat is niet erg :'D Ik zou er alleen een ander idee bij hebben, maar dat zal wel aan mijn leeftijd liggen :Y)


    Nou... we hebben ook andere dingen gedaan dan alleen maar fotos maken...

    raplove schreef:
    (...)

    Nou... we hebben ook andere dingen gedaan dan alleen maar fotos maken...

    Uhm... O.o

    Cavanaugh schreef:
    (...)
    Uhm... O.o



    ahahahahah

    Nee niet dat.

    Maar toen beste maat sliep dansen op titanic buiten in de kou.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 21:01 ]

    Ik was dertien toen ik bij mijn vriendje sliep voor de eerste keer. :')

    Nah, ik denk niet dat mijn ouders het goedkeuren als ik bij mijn vriendje -alsikdiezouhebben- ga slapen, nu ik dertien ben.
    Maar dat klinkt idd, zoals al gezegd is, als een gezellige avond. 'K denk dat als ik vertel dat we dat in gedachten hadden om te gaan doen het wel zou mogen. (:


    Opgeven is geen optie.

    raplove schreef:
    (...)


    ahahahahah

    Nee niet dat.

    Maar toen beste maat sliep dansen op titanic buiten in de kou.

    Oh okay, haha. Ging effe verkeerd denken ;p

    Ik zou me niet prettig voelen bij het idee dat mijn toekomstige vriend bij me zou blijven slapen als m'n moeder er is, aangezien ze niet echt makkelijk denkt over die dingen. Zou niet eens weten of ze uberhaupt wil dat hij bij me komt slapen. Maar denk dat ik tegen die tijd minstens een jaar of 20 ben, dus ik neem aan dat ze er dan niet moeilijk over doet.. En zo wel, nou ja, ze kan het me moeilijk verbieden :] Zou het alleen wel jammer vinden als het op zo'n verstandhouding moet.
    Pff. Zorgen voor later. Eerst maar eens een vriend vinden, en dat is me de afgelopen drie jaar niet gelukt en ik vraag me af of het de komende drie jaar wel zou lukken.

    Ha, y'know what, ik ga het haar vragen! Ik ben best benieuwd of ze daar tegenwoordig nog problemen mee heeft (krul).

    [ bericht aangepast op 25 juni 2011 - 21:09 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    ik was 14 toen ik bij mijn vriend bleef slapen, mijn ouders doen er gelukkig niet moeilijk over(cat)


    Een paard galoppeert met zijn longen, houdt vol met zijn hart maar wint met zijn karakter. <3

    Ik had mijn 1e echte vriendje op mijn 15e en toen bleef ik al bij hem slapen toen ik nog niks met hem had (wbw)


    -

    Genius schreef:
    Ik had mijn 1e echte vriendje op mijn 15e en toen bleef ik al bij hem slapen toen ik nog niks met hem had (wbw)


    Ok,jij ownd mij.

    _O_

    Mijn ex bleef geregeld bij mij slapen, ook al was ik toen 13. Zelfs bij elkaar in hetzelfde bed, maar onze ouders vertrouwden ons gewoon en ik zie niet in waarom niet :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Mijn ex bleef geregeld bij mij slapen, ook al was ik toen 13. Zelfs bij elkaar in hetzelfde bed, maar onze ouders vertrouwden ons gewoon en ik zie niet in waarom niet :')


    Ja bij ons ook.

    Vond dat altijd heerlijk. Mijn neus in zijn haren duwen en dan heerlijk wegdromen. En als je dan opstaat een heerlijke maar mislukte pannekoek op bed....

    Deze standalone heb ik voor hem gemaakt.

    http://www.quizlet.nl/chapters/491742/our-love-is-foreverl/